Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixelfejl på Minolta A1
Fra : LA2

Dato : 04-04-04 20:17

Hej
Først og fremmest tak for hjælpen til dem der vejledte mig i forbindelse med
køb af Minolta A1.
Jeg er meget tilfreds med kameraet. Dog har jeg opdaget en pixel der er
tændt konstant. Den ses både på mørke og lyse baggrunde, den opleves som en
hvid prik.
Spørgsmålet er nu om der sidder nogen der er bekendt med Minoltas politik
hvad defekte pixels angår. Er det som ved TFT skærme, eller er en pixel nok
til at få byttet kameraet?

Nu hvor jeg har opdaget den er den temmelig irriterende...den blinker
nærmest

LA2

Fra : Peter Schroeder

Dato : 05-04-04 07:56

" LA2" skrev
> Spørgsmålet er nu om der sidder nogen der er bekendt med Minoltas politik
> hvad defekte pixels angår. Er det som ved TFT skærme, eller er en pixel nok
> til at få byttet kameraet?

Tal med Westheimer om det. Hvis ikke kameraet
byttes tilbyder de antagelig at udmappe den.
Du har købt kameraet herhjemme?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : LA2

Dato : 05-04-04 13:36

"Peter Schroeder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Tal med Westheimer om det. Hvis ikke kameraet
> byttes tilbyder de antagelig at udmappe den.
> Du har købt kameraet herhjemme?
> --
Hej, tak for svaret.
Nej det er købt i Tyskland, men garantien skulle også gælde i Danmark, hvor
det er Westheimer der skulle tage sig af det.
Har sendt dem en mail.

LA2