Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af udstyr i Pragh
Fra : Lars Kirkegaard

Dato : 03-04-04 19:17

Er der nogen der har erfaring med prisniveauet på fotoudstyr i Pragh ?

Jeg tænker konkret på objektiver, flash, CF-kort, tasker og stativer - alt
sammen til Canon 300D.

--
Lars Kirkegaard
Engesvang

Fra : Leif lykkelig

Dato : 03-04-04 21:24

Prag ??

Prag er den by i Tjekiet som alle folk af en eller anden grund vil se ...
Landet er meget større end en storby
Priserne er næsten dobbelt så høje i Prag som andre steder i Tjekiet ....

Hvis du er heldig, så finder du en butik hvor de bare har lidt fotoudstyr i
den tungere klasse.

Leif

Fra : Anders Trolle

Dato : 04-04-04 01:37

> Prag er den by i Tjekiet som alle folk af en eller anden grund vil se ...
> Landet er meget større end en storby

Pragh er efter min mening europas smukkeste storby, og et fremragende valg
for en fotoudflugt. Det bedste råd til rejsende i Pragh: Kig op! Fantastiske
mængder af smukke tårne og gamle udsmykninger overalt.

> Priserne er næsten dobbelt så høje i Prag som andre steder i Tjekiet ....

Det er rigtigt. Jeg har ikke specifikt checket fotopriser, men alt muligt
andet elektronisk er ikke prismæssigt langt fra danske priser. Resten af
landet er dog markant lavere end Pragh, eller også skal man bare søge væk
fra området omkring Karlsbroen hvor alt koster en formue.

Har man tid, kan man tage toget til andre byer i Tjekiet og finde butikker
dér- offentlig transport er rørende billig.

/Anders