Privat data
Fra : Ole Knudsen

Dato : 29-04-01 14:56

Hej

Er der telefonselskaber som tilbyde en ren dataforbindelse til private - jeg
er træt af de høje faste udgifter på ISDN og har jo også mobillen?

Ole

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-01 14:56

"Ole Knudsen" <20100030@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der telefonselskaber som tilbyde en ren dataforbindelse til
private - jeg
> er træt af de høje faste udgifter på ISDN og har jo også mobillen?

Nok ikke lige til private..

Men Teledanmark,, kan man jo leje linier. Hvor man sætter udstyr op på..
Men det er jo dyrt..

Er det til Internet, eller hva`? Hvad med adsl?

Fra : Ole Knudsen

Dato : 29-04-01 15:20

Jeps, til internet

med ADSL slipper jeg jo ikke med den faste afgiften dertil kommer en
telefonlinie (min. analog forbindelse ik´)

Ole

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-01 15:45

> Jeps, til internet
>
> med ADSL slipper jeg jo ikke med den faste afgiften dertil kommer en
> telefonlinie (min. analog forbindelse ik´)

Ikke nødvendigvis...

Hvis du Cybercity, eller Worldonline dækker i dit område. Er der en
mulighed, for at du kan få adsl, uden at have telefon.

Men hvis du vil have ADSL hso TDC, så er det rigtigt, at du skal have et
telefon abonnement....

ADSL er uden tvivl den billigste måde, at få hurtigt internet på...