Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Interessant udvelding fra Canon.
Fra : Henrik B.

Dato : 29-03-04 16:34

Hej.

Så lige i 16-nyhederne på TV2 at Canon forventer priskrig på
digital-kameraer i år.

M.v.h.

Fra : pwa

Dato : 29-03-04 20:54

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Så lige i 16-nyhederne på TV2 at Canon forventer priskrig på
> digital-kameraer i år.
>
> M.v.h.
>
> ...... det tror da pokker, dette måtte jo komme..
aldrig har universet været så fyldt med diverse såkaldte kameraer af alle
mulige og umulige slags.
det er det rene anarki...nogle er rimelig anvendelige, andre er totalt
ubrugelige og skulle aldrig ha set dagens lys.
uoverskueligheden er total, og de fleste af de rewievs man kan læse er
kun et bidrag til yderligere forvirring.
de flittige folk skal jo heller ikke ha ørerne i maskinen..
jeg tror om føje tid falder tingene på plads igen med et mindre udbud og
lidt bedre kvalitet, og måske
vil man også lytte lidt til brugernes ønsker...forhåbentlig..
de store producenter skal nok overleve...ellers lad falde hvad ikke kan
stå...
v/h pwa (Pf/Dj)

Fra : Axel Søgaard

Dato : 29-03-04 21:39

Det er da et fromt ønske,men sålænge den brede masse KUN interesserer sig
for prisen på det de køber,så tror jeg IKKE dit ønske går i opfyldelse.
Venligst
Axel Søgaard