Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot S1 IS
Fra : HCS [4000]

Dato : 28-03-04 22:21

Er der nogen her i gruppen som købt Canon PowerShot S1 IS og kan videregive
erfaringer med det, fordele ulemper.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Henrik

Dato : 29-03-04 15:59

Jeg har haft det i en uge.
Og er meget glad for det.
Jeg har kun kørt på auto da jeg ikke har sat mig ind i alle funktioner.
Zoomen på X10 er meget god og hurtig til at zoome ind / ud.
Jeg ved ikke hvor jeg kan ligge foto ud på nettet da dem jeg har fylder
omkring 2 MB.

Men et godt kamera, men har også kun haft et Canon IXUS v før.

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 29-03-04 17:33

Prøv at se på http://www.pbase.com/hej1976/inbox
De er taget med et Canon PowerShot S1 IS

MVH

Henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-03-04 18:35

In article <40684fc5$0$215$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Henrik wrote:
> Prøv at se på http://www.pbase.com/hej1976/inbox
> De er taget med et Canon PowerShot S1 IS

Hader fuglen på antennen. Har alt for meget CA.
Men det er svært at få billige objektiver uden problemet, og
lige netop dette billede er ekstremt svært at lave uden.

Fra : Henrik

Dato : 29-03-04 18:56

Ja, men det er også mest "test" foto, for at prøve kameraets zoom.
Der er vel 15 meter til fuglen.
Det samme med flyveren det var også et hurtigt "håndholdt" foto.

Henrik.

Fra : HCS [4000]

Dato : 29-03-04 21:02

Tak til alle for Jeres indlæg.