Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony 828
Fra : Jesper B. H.

Dato : 26-03-04 15:33

Hej

Ved i hvilke blænder der fås til et Sony Sony Cyber-shot DSC-F828?

For jeg kan ikke se om der følger en med

Hilsen Jesper

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 26-03-04 16:07

Jesper B. H. wrote:
> Hej
>
> Ved i hvilke blænder der fås til et Sony Sony Cyber-shot DSC-F828?

Øh kan fåes... Den største blænde den kan klare er F2.0 - F2.8 ved ikke
lige med den mindste.

> For jeg kan ikke se om der følger en med

Mener du en modlysblænde?
Det ved jeg til gengæld ikke om der gør, men mon ikke der snart er nogle
F828 ejere der kan svare på det.
Ifølge Stevesdigicams.com er:
Supplied Accessories    NP-FM50 InfoLithium® Rechargeable Battery, AC-L15
AC Adapter / In-Camera Charger, Lens Hood, Software CD-ROM, further
accessories to be determined.
Så der er der ikke umiddelbart en med.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Jesper B. H.

Dato : 26-03-04 17:14

Joo det er en modlysblænde jeg mener og det er sådan en jeg tænker på om der
er med.

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:QGX8c.537$N23.330@news.get2net.dk...

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 26-03-04 17:36

"Jesper B. H." <jesper-b-hebsgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Joo det er en modlysblænde jeg mener og det er sådan en jeg tænker på om
der
> er med.

Jebs ! der følger modlysblænde (kasketskygge med. Men i kraftig sol
havde en bedre okularring (gummidims) om viewfinderen været at foretrække,
frem for en modlysblænde, som i mange tilfælde bare sidder i vejen for
Pol-filtret.

M.v.h.
Lars

Fra : Lene og Niels Anders~

Dato : 26-03-04 17:17

">
> For jeg kan ikke se om der følger en med

Der følger en modlysblænde med hvis det er den du mener. Hvis det er
blændetallene vi taler om går den fra 2 til 8

Niels

Fra : Jesper B. H.

Dato : 26-03-04 18:02

Tak skal i have.

Men hvor kan jeg finde en rigtig modlysblænde, jeg har kigget på sony's egen
side men kan ikke finde noget.

Hilsen Jesper

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-03-04 23:21

Hej
Der følger en aftagelig modlysblænde med kameraet, du skal dog være
opmærksom på at ved laveste zoom kan der være skygger i billedet, ellers
iøvrigt et fantastisk godt kamera.