Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad synes i om denne model???
Fra : PsykoFrans

Dato : 25-03-04 11:21

Hey allesammen

Jeg står og skal have købt et digicam for mit overskydende skat. Dvs
budgettet ligger på omkring 6000,-

Jeg har haft kig på nogle stykker. Blandt andet denne model. Jeg synes den
virker meget lovende, men jeg har ikke så meget forstand på skidtet, så jeg
ville lige høre hvad i mener.

http://www.digitalmagasinet.dk/showtest.asp?ID=10&side=1

Det kan erhverves for 4189 i flg edbpriser.dk

Er det godt eller dårligt.

Jeg ligger meget vægt på:
Dimensioner på kameraet, altså at det ikke er for stort og kan slæbes med
overalt.
Billedkvalitet.
Og sidst men ikke mindst har jeg fået at vide jeg skal kigge på noget der
hedder lukningstid. Men jeg aner ikke hvilke data man skal kigge efter, så
er i lige søde at lure det for mig, og evt fortælle mig hvad jeg skal kigge
efter og hvad der er godt og dårligt, mht lukketid.

Andre cams der har været med er
http://www.digitalmagasinet.dk/showtest.asp?ID=12
Det kan erhverves for 3389,- kr.

Efter en gennemgang på edbpriser synes jeg umiddelbart de to er de eneste to
der kan leve op til mine krav om små dimensioner og god kvalitet.

Håber på jeres mening

PsykoFrans

Fra : Jens

Dato : 25-03-04 12:20

> Håber på jeres mening

Hej PsykoFrans

Når du bruger NG, så skriv præcis hvilket kamera du snakker om ( ikke mindst
i overskriften !! ) så er der meget større chancer for et brugbart svar ,-)

En overskrift uden ordentlig information skøjter man for hurtigt hen over,
og spørgsmålet ligger bare ubesvaret hen.

Nej, jeg kender desværre i kameraet...

Jens

Fra : Børge Larsen

Dato : 25-03-04 12:49

Grundet dårlig formulering i overskriften troede jeg at det var et godt
billede af en lækker dame.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-04 13:55

"PsykoFrans" <jeppe_n@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> virker meget lovende, men jeg har ikke så meget forstand på skidtet, så

Fint kamera, der reagerer dejligt hurtigt, tager OK billeder og som er
lækkert småt. Særdeles gedigen kvalitet. Anbefales.

> Det kan erhverves for 4189 i flg edbpriser.dk

OK pris. Købte et til konen hos Technikdirekt for EUR 532.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)

Fra : Johnt

Dato : 25-03-04 15:17

Jeg ville vælge Sony T-1, da det er cirka 8-10 gange hurtigere til at tage
billeder end et Canon Ixus.

Desuden er skærmen på Sony kameraet klart bedre.

Hilsen

Johnt