Slid dele
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-04-01 13:04

Hej NG

tændrøret på min SFX'er er ved at være godt brugt og rullerne trænger også
snart til en udskiftning.
hos den lokale pusher skal han have 119,- for et sæt ruller og det synes jeg
lyder fuldstændig vandvittigt, har jeg ret?? NGK tændrør tar han 39,- for.
synes jeg også er lige i overkanten, el. hva?

hvad bør et sæt ruller koste og er der noget man skal kigge specielt efter?
nogen der ved hvad stanadart ruller til en Honda SFX 2000 model, vejer?

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-01 14:04

> [...]
> lyder fuldstændig vandvittigt, har jeg ret?? NGK tændrør tar han 39,- for.
> synes jeg også er lige i overkanten, el. hva?

Jeg tror jeg plejer at give 29kr for et tændrør , også NGK. Det med rullerne
er helt
hen i vejret. Scooter-racing.dk, sælger RMS ruller(tror jeg nok) for noget
der ligner en flad 50'er ! Der sidder vel en 7-9 grams ting i nu? Det plejer
at
være standarten på de fleste, på nær stalker som kører med svimlende 16g.

Lidt optimistisk måske?

Hilsen Thomas

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-04-01 14:06

[snip]
priser på sliddele og hastighed på SFX'er
[snip]
> Lidt optimistisk måske?

nah tror det faktisk ikke, en af mine kammerater har en ny SFX'er også med
spærringerne taget, den 70 i godt vejr. mine ruller har gået næsten 2000km
og remmen 5500km så kan det vel ikke være helt hen i vejret med en
udskiftning inden så længe, kan det??
--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-01 14:17

> [...]
> spærringerne taget, den 70 i godt vejr. mine ruller har gået næsten 2000km
> og remmen 5500km så kan det vel ikke være helt hen i vejret med en

Rullerne trænger nok til det. Min Kilrem kørte næsten 16.000 km, og den
kunne sagtens ha' kørt videre !

Hilsen Thomas

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-04-01 19:15

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Rullerne trænger nok til det. Min Kilrem kørte næsten 16.000 km, og den
> kunne sagtens ha' kørt videre !

skildte lige svinet ad. rullerne er godt nok kantede, så der ryger et nyt
sæt inden så længe.
remmen ser fin ud, så den forlov at slæbe lidt endnu.
tændrøret, av min røv, fik lige kigget lidt i papirene og det har faktisk
kørt 2200, så der ryger fluks et nyt på imorgen til den nette sum 39,-
det var også kokset pænt til, da jeg hev det af.... shit
--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen