Q: Nye højtalere til vectra
Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 28-04-04 20:43

Hejsa NG

Har netop købt en vactra, men vil gerne have nolge andre højtalere i end de
standart der sidder i, men de nye skal gerne passe ind i hullerne hvor de
gamle har siddet, men kan ikke finde nogle.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med min lille opgave.

På forhånd tak

Lars

Ps det er en vectra B model fra 1998.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-04-04 22:20

"Lars Jørgensen // 2750" <nyhedsgruppe@webspeed_FJERN_.dk> skrev :

>Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med min lille opgave.

Hvor har du kigget / hvem har du spurgt ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 22:24

http://www.modelbaade.subnet.dk

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-04-04 22:27

KLIP

> http://www.modelbaade.subnet.dk

LOL.

Hr. Bjørn

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-04-04 08:09

Lars Jørgensen // 2750 wrote:
> Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med min lille opgave.

> Ps det er en vectra B model fra 1998.

Hej Lars.

Jeg har haft en Vectra B med et kanon anlæg, som man ikke kunne se udefra.

I fordøren satte jeg et Boston Pro 6.53, som består af en 6", en 4" og en
diskant.
Når du fjerner afdækningen i døren er der to huller. Jeg tilpasses en 19 mm
MDF plade, som jeg monterede på døren. I denne var der to huller, som
passede sammen med de to huller i døren. I disse to huller satte jeg 6"'eren
og 4"'eren. Og den originale afdækning kunne være der bagefter, så man ikke
kunne se, at der sad højtalere for ca. 6 k i fordøren. I bagdøren kunne der
være en 5".

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-04-04 19:22

Hej!

Morten Fruergaard wrote:

> Jeg har haft en Vectra B med et kanon anlæg, som man ikke kunne se udefra.

Hvordan skjulte du headunit m.m.? Den er jo nok til at tyvene vil bryde bilen op
:,-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-04-04 06:47

Kim Voss Schrader wrote:
> Hvordan skjulte du headunit m.m.?

Det var en Denon, som ikke så ud til noget, og hvor fronten altid var pillet
af..

> Den er jo nok til at tyvene vil
> bryde bilen op :,-(

Ja, men det gjorde de så ikke.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-04-04 09:47

Hej!

Morten Fruergaard wrote:

> Det var en Denon, som ikke så ud til noget, og hvor fronten altid var pillet
> af..

Okay, men det gør altså ikke, at tyvene ikke bryder bilen op. Jeg har ihvertfald
fået brudt min bil op to gange - selv med fronten til min autoradio fjernet.
Havde endda åbnet handskerummet for at vise, at den ikke lå derinde :-/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 29-04-04 20:51

Det lyder jo meget godt, men må tilstå at jeg ikke gider alt det "gør det
selv" arbejde. havde håbet man kunne få nogle som passese lige ind i der
hvor de gamle sidder.

Lige som MTX lavet nogle der passer til den gamle transporter, men bare i en
meget bedre kvali.

Lars

meddelelse news:c6q9md$d7i$1@sunsite.dk...

Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-04-04 08:36

Jeg kunne forestille mig at der er masser af erfaring at hente på
www.opel-power.dk samt www.bilstereoforum.dk

Mvh
Søren