Luftfilter
Fra : Lasse Leegaard

Dato : 28-04-04 20:36

Et KN luftfilter der ifølge producenten giver højere luftgennemstrømning
og dermed lidt flere HK eller bedre brændstoføkonomi...

Det lyder som en god plan - men virker det?
Hvis det gør - virker det så også på en ældre bil med karburator-motor?

--
-Lasse-
Volvo 740 med lettere defekt brændstoføkonomi :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-04-04 20:42

Lasse Leegaard wrote:
> [...]
> brændstoføkonomi...
>
> Det lyder som en god plan - men virker det?
> Hvis det gør - virker det så også på en ældre bil med

Køb kun et KN filter for lydens skyld...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 21:13

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Køb kun et KN filter for lydens skyld...

Jeg mener at have hørt, at det har en betydelig effekt på sælgerens
bankkonto,
Og hvis du føler at din bil kører hurtigere, skyldes det, at din tegnebog er
blevet lettere
--
Møller

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-04-04 21:18

On Wed, 28 Apr 2004 22:13:11 +0200, "Møller" <eam_at_privat_dot_dk>
wrote:

>Jeg mener at have hørt, at det har en betydelig effekt på sælgerens
>bankkonto,
>Og hvis du føler at din bil kører hurtigere, skyldes det, at din tegnebog er
>blevet lettere

Jow, jow - der er da meget grin med dét. Jég har eet i min bil, og det
er okay for mig. Lyden er god, og udgiften tjent ind på grund af det
sparede filter. Dé er ikke helt billige til min Omega...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Peter G C

Dato : 29-04-04 18:51

[klip]

> Dé er ikke helt billige til min Omega...

Har lige fået regning fra seneste service på citrobangen .... et org filter
koster ....135 kroner. Pollenfilter 213 kroner....

Hvad koster det til en Öpel?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-04-04 18:57

On Thu, 29 Apr 2004 19:50:49 +0200, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Hvad koster det til en Öpel?

Husker det ikke....

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-04-04 19:25

Nej, der er ting man helst vil glemme.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-04-04 19:36

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Pollenfilter 213 kroner....

Hmmm .... er det et kulfilter og hvor tit skal det skiftes (iht.
servicebogen)..?

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 29-04-04 21:05

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hmmm .... er det et kulfilter

Ved det ikke.

> og hvor tit skal det skiftes (iht. servicebogen)..?

Mener at det skal skiftes hver gang - 20.000 km.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-04-04 21:27

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ved det ikke.

O.k

> Mener at det skal skiftes hver gang - 20.000 km.

Så forstår jeg bedre prisen....

Hr. Bjørn