Opel Frontera nogen erfaringer
Fra : Grønne

Dato : 28-04-04 19:15

Jeg kigger lidt på en Opel Frontera er der nogen her der har erfaringer med
denne vogn. Jeg tænker på rust, reparationer og des lige.

Det er en model omkring `93-`94 der har gået omkring de 200k km. med en 2,01
motor, hvordan er den motor og hvad med andre sliddele efter 200k på
klokken.

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.

/Grønne

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-04-04 21:24

On Wed, 28 Apr 2004 20:15:28 +0200, "Grønne"
<anders@fjernspejderweb.dk> wrote:

> [...]
>motor, hvordan er den motor og hvad med andre sliddele efter 200k på
>klokken. Håber der er nogen der kan hjælpe lidt.

Peter skriver i 2001:
Jeg har selv en fra 2.0i sport fra 93 og jeg er ovenud lykkelig for
den. Komforten er rimelig god, ikke som min mors Freelander, men det
er jo heller ikke lige en og sammenligne med. Men når man tænker på
hvilken slags bil det er er komforten rimelig god. Min røv passer
ihvertfald fint i sædet.

Rust har jeg ingen problemer med på min andet en nogle små ting på
dørene hvor den har fået lidt skrammer.

Mht. benzin øko så er det ikke en billig bil og køre i, tanken er på
80 L så det koster godt 720 kr og fylde den helt. Jeg har set en
forhandler i stenløse der har et par stykker stående som siger de køre
12-14 km/l ! men det kan jeg altså ikke få min til. Jeg køre ca. 8,5
km/l i blandet by og motorvejs kørsen ved 110-120 km/t

Alt i alt en dejlig bil og i det her vejr bliver det jo ikke værre af
man kan tage det bagerste tag af, stikke vandskiene ud gennem og
spænde båden bagpå.

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Henrik B.

Dato : 28-04-04 22:07

Grønne wrote:
:: Jeg kigger lidt på en Opel Frontera er der nogen her der har
:: erfaringer med denne vogn. Jeg tænker på rust, reparationer og des
:: lige.

Du kan få meget mere at vide i en Isuzu-nyhedsgruppe, da det er en Isuzu med
Opel-mærker på. Bilerne er heldigvis produceret i Fjernøsten.

M.v.h.