Den nye Passat
Fra : Jens C.

Dato : 28-04-04 18:59

Hej alle,

Er disse billeder den ægte vare eller er det computerfup?

Hvis det er fup... hvor kan jeg så se den ægte vare af den nye Passat?

/JC

Fra : Jens C.

Dato : 28-04-04 18:59

"Jens C." <jkt@epl.uk> wrote in message
> Hej alle,
>
> Er disse billeder den ægte vare eller er det computerfup?
>
> Hvis det er fup... hvor kan jeg så se den ægte vare af den nye Passat?

og her er så linket

http://www.3harts.nl/passat2004/

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-04-04 23:28

Aner det ikke, men den er sgu flot.

/Jasper

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-04-04 07:56

"Jens C." <jkt@epl.uk> wrote in message news:UhSjc.149946$jf4.7967722@news000.worldonline.dk...
> "Jens C." <jkt@epl.uk> wrote in message

> og her er så linket
>
> http://www.3harts.nl/passat2004/

Tjah - hvordan billederne nu en gang er fremkommet ved jeg ikke, men jeg
finder det pudsigt at man kan vælge mellem ikke mindre end 3 forskellige
fronte....

/Jakob