Indstilling af ur i Megane?
Fra : SA HC

Dato : 27-04-04 20:02

Hej

Jeg har købt mig en brugt Megane 1.4 RN fra 1996.
Den er udstyret med analog-ur.
Hvordan indstilles dette? Det er IKKE beskrevet i instruktionsbogen, og så
vidt jeg kan se, er der
ikke en eneste knap i nærheden!

Mvh.
Thomas

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 28-04-04 11:54

> [...]
> Den er udstyret med analog-ur.
> Hvordan indstilles dette? Det er IKKE beskrevet i instruktionsbogen, og så

´Du skal selvfølgelig pille batteriet fra og sætte den til igen når uret
passer

MVH Ove

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-04-04 13:32

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@mailDOTdk> wrote in message

> ´Du skal selvfølgelig pille batteriet fra og sætte den til igen når uret
> passer

Det var en mulighed. Måske kan glasset åbnes og den store viser drejes -
ligesom på bedstefars bornholmerur?

Torben

Fra : Deaster

Dato : 28-04-04 13:04

Torben Scheel wrote:

> "Ove Jakobsen" <ovejakobsen@mailDOTdk> wrote in message
>
> Det var en mulighed. Måske kan glasset åbnes og den store viser
> drejes - ligesom på bedstefars bornholmerur?

Apropos indstilling af ur, kan du så ikke lige stille dit eget, det
lader til du er 1 time foran os andre ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-04-04 14:43

"Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote in message

> Apropos indstilling af ur, kan du så ikke lige stille dit eget, det
> lader til du er 1 time foran os andre ?

Beklager - noget med firmaets newsserver. Skal lade det gå videre.

vh
Torben