lille kompressor
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 27-04-04 16:33

Hej alle
Jeg skal bruge en lille kompressor, men den skal levere 6 kg / cm2 det mener
jeg er lige omkring 85 psi.
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en??

MVH
Henrik

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 27-04-04 16:35

"Henrik G Nielsen" <HLT2FJERN@HUSKES.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
mener
> jeg er lige omkring 85 psi.
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en?

Glemte lige det skal være til 12 V

Fra : Soren Kuula

Dato : 27-04-04 16:38

Henrik G Nielsen wrote:

>"Henrik G Nielsen" <HLT2FJERN@HUSKES.DK> skrev i en meddelelse

Det skal jeg åååååååååååååsse, men i 10 bar ... findes der sådan en 12v
kompressor ?

MVH
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 16:41

> Jeg skal bruge en lille kompressor, men den skal levere 6 kg / cm2 det
mener
> jeg er lige omkring 85 psi.
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en??

Biltema og harald tudeborg har noget som du måske kan bruge til dit airbrush

--
Tom