www.daekonline.dk Er der nogle der ha~
Fra : Morten .

Dato : 26-04-04 20:36

Hej

Er der nogle der har erfaringer med denne web butik (mon de er beregnet til
brug i dk )??

eller har i andre link til forhandler der sælger dæk beregnet til det
danske marked ??

Mvh.

Morten

Fredensborg

Michelin
Dæk produceret i Frankrig. Kvalitetsdæk i det høje pris segment.
ENERGY E3A 195/65 R14 89T NEU, a.. Sommerdæk

Angivet pris: 988,85 DKK!
Enbart via oss endast 653,20 DKK
Det ør alltså 34 procent mindre!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 20:39

> Er der nogle der har erfaringer med denne web butik (mon de er
> beregnet til brug i dk )??

Jeg har netop købt nye dæk for 14 dage siden samt igen her idag.
Leveringstiden er ca. 1 uge og priserne er, som du nok har fundet ud af,
ganske fornuftige :)

www.daekonline.dk er til det danske marked, hvorimod www.reifendirect.de er
til det tyske marked.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Morten .

Dato : 26-04-04 20:52

Hej

Tak for det hurtige svar, og kvaliteten er i top ???

Morten
Fredensborg

Fra : Cosworth POWER

Dato : 26-04-04 21:09

> Tak for det hurtige svar, og kvaliteten er i top ???

Du bestemmer jo selv hvilke dæk du vil købe :) Dækkene er helt nye, så de
fejler absolute intet. Jeg har handlet Avon, BF Goodrich Profiler G-force
samt Toyo Proxes S1 og de er helt ok, da :)

Deres kontor ligger i Malmø, så de forstår tilmed dansk, hvis der skulle
være problemer.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-04-04 20:51

daekonline.dk er nu ikke altid ubetinget de billigste - jeg har netop købt 4
stk. Continental Ecocontact3, og her var daekonline 196,- billigere end den
lokale filial af Super Dæk Service - men så skal man jo også have dem
monteret og afbalanceret, og det kan vel knibe at få det klaret for 196 kr.
Jeg valgte at købe hos Super Dæk Service - så er der også inkluderet en
ekstra gang afbalancering om en måneds tid, hvis det skulle være nødvendigt.
Jeg har dog før købt vinterdæk hos Reifendirect med en pæn besparelse - men
dengang drejede det sig om komplette hjul, så montering og afbalancering var
ikke noget problem - dengang solgte de også stadigvæk med tysk moms (16%)
til Danmark.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter C:\\>

Dato : 26-04-04 21:40

"Morten ." <oscar12@hotpopfjerndette.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der har erfaringer med denne web butik (mon de er beregnet
til
> brug i dk )??

Jeg har handlet der en enkelt gang......jeg fik varene til aftalte tid og
pris.
Ingen problemer at melde, herfra !

MVH Peter C:\