Opel Frontera instruktionsbog.
Fra : Morten Holst

Dato : 26-04-04 14:50

Nogen der ligger inde med en instruktionsbog til en Opel Frontera 2,0
(Benzin)

Mvh.
Morten Holst

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 15:41

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ligger inde med en instruktionsbog til en Opel Frontera 2,0
> (Benzin)

Jeg kan (til fornuftig pris) formentlig skaffe en spritny, hvis det har
interesse.... Har absolut ingen anelse om hvad en sådan koster :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nu med aluer

Fra : Morten Holst

Dato : 26-04-04 18:50

Hej Bjørn...

Jeg ved heller ikke hvad sådan noget koster. Jeg glemte lige at skrive at
den helst skal være på engelsk eller dansk (Men en dansk findes nok ikke)

Er det noget du kan få prisen på inden?

Morten Holst

Fra : Pede

Dato : 26-04-04 20:48

Jeg har en godt slidt en på Tysk, men det hjælper ikke så meget.
Hvis du finder en på engelsk til en fornuftig pris, gider du så ikke sige
til. Jeg kunne godt bruge en på engelsk, til når folk låner bilen - det er
nemlig ikke mange af dem der kan finde rundt i den tyske.

MVH
Peter
Opel Frontera Sport 2.0 ´93

Fra : chr

Dato : 26-04-04 20:39

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> wrote in message
> Nogen der ligger inde med en instruktionsbog til en Opel Frontera 2,0
> (Benzin)

er det ikke same bil som Isuzu Rodeo og Isuzu Trooper

Chr.

Fra : Morten Holst

Dato : 26-04-04 23:23

Til Pede:

Jeg har selv en på tysk men det fatter jeg ikke meget af.
Hvis jeg finder noget skal du nok få besked.

Til Chr:

Nej det er ikke de samme tror jeg... fandt nogle data på Isuzu Rodeo og de
passede slet ikke på en Opel Frontera.