Focus 1.8 TDCi
Fra : Palle

Dato : 25-04-04 11:30

Hej.

Er der nogen herinde som har erfaring med en Ford Focus med 1,8 TDCi moteren
med 115hk? Er den motor god eller dårlig? Og hvad med bilen generelt?
Grunden til spørgsmålet er at der inde på www.bilbasen.dk er der rigtigt
mange til salg der kun har kørt 10-40.000 km, både fra forhandlere og fra
private.

mvh
Palle.

Fra : Peter G C

Dato : 25-04-04 12:25

"Palle" <pallelindakrarup@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen herinde som har erfaring med en Ford Focus med 1,8 TDCi
moteren
> med 115hk? Er den motor god eller dårlig?

Det er jo en PSA-motor så den burde ikke gi' problemer

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : p.a

Dato : 25-04-04 18:07

Er den motor god eller dårlig? Og hvad med bilen generelt?
> Palle.

fruen havde en som firmabil og må sige at bilen kører rigtig godt og fin
plads overalt.
men!! for der er jo af og til et men.
for s.... med problemer vi havde med den. når den var kold kunne den køre
som en benzinbil hvor benzin var "frosset". hakkede og spruttede konstant og
ville ikke trække.
fik den omprogrammeret 4 gange uden resultat.
ny styreboks 2 gange, hjalp heller ik.
de skiftede noget ledningsnet i motorrummet. heller ik det
hvis man havde kørt hårdt over 50-100km kunne den overhovedet ikke trække
før den havde stået stille i mindst 1 time.
og på de 50,000km vi havde den blev fejlen aldrig fundet og vi skiftede den
så ud da vi ikke magtede alt den ballade med den.
så lige pt skal vi IKKE have såden en igen
mvh Peter

Fra : Peter G C

Dato : 25-04-04 18:48

"p.a" <axelFJERNDETTEgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> så lige pt skal vi IKKE have såden en igen

Lyder træls.

Var det en TD eller en TDCi ?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : p.a

Dato : 25-04-04 19:03

tdci. fra dec 2003

Fra : Deaster

Dato : 25-04-04 19:20

p.a wrote:

> tdci. fra dec 2003

Nåede i at køre 50.000km på 4-5 måneder, holy shit ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Brian

Dato : 25-04-04 20:34

Hejsa

Deaster skrev:

> Nåede i at køre 50.000km på 4-5 måneder, holy shit ?

p.a skrev jo godt nok også at det var fruen's firmabil

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 20:38

"Brian" <Nejtak@til.spam> skrev :

>p.a skrev jo godt nok også at det var fruen's firmabil

alligevel ...... det var ikke så lidt endda ;)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-04-04 20:42

On Sun, 25 Apr 2004 21:37:55 +0200, jan@stevns.net wrote:

>alligevel ...... det var ikke så lidt endda ;)

Det er fedt.
Min rekord ligger på knap 100.000 km om året.
Dertil kom 15.000 privat!

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-04-04 21:03

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Min rekord ligger på knap 100.000 km om året.
>Dertil kom 15.000 privat!

Jeg havde sgu' fået asfalteksem !

Fra : Deaster

Dato : 25-04-04 22:23

Brian wrote:

> Hejsa

> p.a skrev jo godt nok også at det var fruen's firmabil

Oohhh jo. men det svarer alligevel til 110.000-120.000 km om året, og
det har jeg godt nok aldrig hørt om nogen som kørte i en personvogn,
medmindre vi snakker taxi. Især ikke når man tænker på den havde været
en del på værksted.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Fly Christensen

Dato : 25-04-04 22:58

On 25 Apr 2004 21:22:57 GMT, "Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote:

> [...]
>det har jeg godt nok aldrig hørt om nogen som kørte i en personvogn,
>medmindre vi snakker taxi. Især ikke når man tænker på den havde været

Den gamle skiftede før i tiden bil hvert andet år, når de havde kørt
omkring de 180.000 km.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : p.a

Dato : 26-04-04 16:46

som jeg skrev var det en sælger bil hvor hun kører danmark og sverige-norge
2 gange om mdr og vi kører også i den privat !!
så vi skifter bil hvert år.
så ingen problemer med at nå de km