Gratis støvsuger i Århus
Fra : Mathias

Dato : 24-04-04 15:17

Hey

Kender nogen et sted i Århus hvor man kan støvsuge bilen gratis?
Engang kunne man støvsuge gratis hos Q8 på Randersvej, men desværre ikke
mere

-Mathias

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 24-04-04 16:31

> Kender nogen et sted i Århus hvor man kan støvsuge bilen gratis?

Ved hydro texaco, stenvej/oddervej kan man. Desuden kan man også på den tank
(er det også hydro?) der ligger på strandvejen v. jægergårdsgade, og jeg
tror faktisk også at man kan på den tank der ligger på samme side som
vandtårnet ved randersvej.

/Kasper Hansen

Fra : Mathias

Dato : 24-04-04 16:58

Kasper Hansen [8270] wrote:
> [...]
> jægergårdsgade, og jeg tror faktisk også at man kan på den tank der
> ligger på samme side som vandtårnet ved randersvej.

Super, 1.000.000 tak!
Det er jo ikke så let med forlængerledning 6 etager ned til p-pladsen

-Mathias

Fra : KH

Dato : 24-04-04 18:10

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (er det også hydro?) der ligger på strandvejen v. jægergårdsgade, og jeg
> tror faktisk også at man kan på den tank der ligger på samme side som

Hvad med Shell ved Ceres?
Jeg mener, at det har været gratis der, men ved ikke, om det stadig er.

Fra : Søren Blom

Dato : 24-04-04 23:54

> [...]
> (er det også hydro?) der ligger på strandvejen v. jægergårdsgade, og jeg
> tror faktisk også at man kan på den tank der ligger på samme side som

Ved godt at der er lidt lige meget, men jeg tror nok at personalet på tanken
på hjørnet af Stenvej/Oddervej vil være ked af, at få af vide, at de
arbejder på en Hydro tank, for det er en Statoil men deres støvsuger er vist
gratis.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 25-04-04 09:57

> [...]
> på hjørnet af Stenvej/Oddervej vil være ked af, at få af vide, at de
> arbejder på en Hydro tank, for det er en Statoil men deres støvsuger er

Arrh, pis - jeg var også lidt i tvivl om det ikke var Statoil - men det gik
lidt hurtigt.

Tak for rettelsen :)

/Kasper Hansen

Fra : Henning Peter Jensen