Er du til Mercedes?
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 11:47

PRØV engang at se, hvad denne forhandler har stående af biler.
Idag 188 brugte biler af en vis dato, og langt de fleste er Mercedes.
http://home.mobile.de/Oldtimerhalle -> Fahrzeuge
Det er heeelt vildt
(sidegadevekselerernes yndlingsudtryk)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-04-04 11:53

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>PRØV engang at se, hvad denne forhandler har stående af biler.

Ja, tak for kaffe , han kender vist også sin pris ;)

>Det er heeelt vildt
>(sidegadevekselerernes yndlingsudtryk)

Prøv at daffe til ALD i tåstrup ;)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 11:58

On Sat, 24 Apr 2004 12:53:19 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Prøv at daffe til ALD i tåstrup ;)

Det her er altså "svært omsættelige" biler, hvor mange af dem er
S-klassen fra 70' og 80'erne...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-04-04 12:04

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Det her er altså "svært omsættelige" biler, hvor mange af dem er
>S-klassen fra 70' og 80'erne...

Der er vel en køber til alt, bare prisen er rigtig ;)

Hmmmm..... Opel Diplomat 5.4 V8 ..... mams!

men - 7.900 Øvro = Gisp!

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 12:27

On Sat, 24 Apr 2004 13:04:12 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Hmmmm..... Opel Diplomat 5.4 V8 ..... mams!
>men - 7.900 Øvro = Gisp!

Den/de har været til salg længe - jeg kigger løbende

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-04-04 12:09

Fantastisk link ... tak for det.

Det er næsten som at blive dreng igen.

Det er jo næsten alle de biler, vi stod og sagde næææhhh, iiihhhh og åhhh
over.

Stort set som vi gjorde over de nyeste creationer på Bella 2004...

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 12:13

On Sat, 24 Apr 2004 13:09:15 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>Fantastisk link ... tak for det.

Selv tak - det var så lidt...

>Det er næsten som at blive dreng igen.
>Det er jo næsten alle de biler, vi stod og sagde næææhhh, iiihhhh og åhhh
>over.

Må man sige - jeg må forbi en dag og kigge IRL

>Stort set som vi gjorde over de nyeste creationer på Bella 2004...

He, he - Audi V12

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-04-04 12:16

KLIP

> He, he - Audi V12

Den er jo næsten klein, når man læser lidt om MB 6.9 til en renoveringspris
af 25.000 DM.

Hr. Bjørn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-04-04 12:22

>He, he - Audi V12

Så skulel du høre en lille diskution der var, om man kunne kalde det
en W12'er eller ej - jeg hodler stadig (stædigt) på at det højst er
en VV12'er og ikke en W12 - da W i mine øjne burde give 3 rækker
cylindre

(men fiffig er den dog, omend jeg ikke vil kalde den et unikum

Fra : Ncc

Dato : 24-04-04 12:29

<SNIP DET HELE<

Rigtig sjovt at kigge på alle de biler man sukkede over som (meget) yngre.

Er det en speciel tysk standard, eller ren tilfældighed at mange af bilerne
har kørt 111.111km ?

Nc

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 12:26

On Sat, 24 Apr 2004 12:47:00 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>PRØV engang at se, hvad denne forhandler har stående af biler.
>Idag 188 brugte biler af en vis dato, og langt de fleste er Mercedes.
>http://home.mobile.de/Oldtimerhalle -> Fahrzeuge

Se lige billederne på détte link - for satan mand
www.oldtimerhalle.de

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-04-04 12:31

KLIP

> Se lige billederne på détte link - for satan mand

Det er et rent slaraffenland.

Borste fra det, hvis du nærkigger bilerne (billederne) findes de samme på
dit tidligere link.

Der må være en hvis sammenhæng.

Hr. Bjørn

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-04-04 19:10

On Sat, 24 Apr 2004 13:31:12 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

[snip]
>Borste fra det, hvis du nærkigger bilerne (billederne) findes de samme på
>dit tidligere link.
>
>Der må være en hvis sammenhæng.

Det er den samme forhandler.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-04-04 12:50

Mogens Knudsen wrote:
> PRØV engang at se, hvad denne forhandler har stående af biler.
> Idag 188 brugte biler af en vis dato, og langt de fleste er Mercedes.
> [...]

Jeg bemærkede godt den forhandler da jeg i sidste uge var inde og kigge på
biler før 1980.. Der dukkede virkelig mange flotte Mercedes op.. For pokker
nogle af dem er lækre, men de er jo nok brandbelagt med misundelsesafgift :(

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 12:47

On Sat, 24 Apr 2004 13:50:06 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>For pokker nogle af dem er lækre, men de er jo nok
>brandbelagt med misundelsesafgift

Dét kan jeg ikke forestille mig - er folk misundelige, hvis man kommer
i sådan een?.

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-04-04 12:52

KLIP

> Dét kan jeg ikke forestille mig - er folk misundelige, hvis man kommer
> i sådan een?.

Undskyld jeg smiler (bredt).

Om du så kommer i en gammal taxa med 587.348 på klokken og købt på Jysk
Bilaution for 45.000 kr. og du efterfølgende har poleret potte op til
højglans, vil ethvert syn af en "Stjerne" få misundelsen til at boble over.

Hr. Bjørn
Volvo S80, årgang 1999 med næsten 200.000 km på klokken.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 14:39

On Sat, 24 Apr 2004 12:47:00 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>PRØV engang at se, hvad denne forhandler har stående af biler.

For ikke at tale om denne handler, der ligger i den anden ende af
prisskalaen. Selv den nye MB SLR McLaren til 556.000 euro samt
Porsche Crrera GT til 545.000 € er at finde!

www.avg-sportwagen.de/language.htm

>140 nye og nyere biler til en gennemsnitspris på måske >50.000 €
eller mere stykket -> Det er jo over 50 mill kr i lageromkostning for
ikke at tale om forretningens forsikringspræmie...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-04 15:36

Mogens Knudsen wrote:
> PRØV engang at se, hvad denne forhandler har stående af biler.
> Idag 188 brugte biler af en vis dato, og langt de fleste er Mercedes.
> http://home.mobile.de/Oldtimerhalle -> Fahrzeuge

Jeg tror jeg napper denne her:
http://makeashorterlink.com/?G21652D18
Han har jo ikke lige min foretrukne på lager

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 18:37

On Sat, 24 Apr 2004 16:36:14 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Jeg tror jeg napper denne her:
>http://makeashorterlink.com/?G21652D18

LOL - een-ejers

>Han har jo ikke lige min foretrukne på lager

300 SEL ?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-04 19:01

Mogens Knudsen wrote:

> LOL - een-ejers

He he, ja den ser da okay ud
Gad egentlig vide hvad afgiften er på sådan en svend ?

> 300 SEL ?

Jeps, det er lige mig

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 20:03

On Sat, 24 Apr 2004 20:00:52 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Gad egentlig vide hvad afgiften er på sådan en svend ?

Dét er der absolut ingen, der ved - hvilken kaos en import vil give
hos T&S

>Jeps, det er lige mig

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-04 20:10

Mogens Knudsen wrote:

> Dét er der absolut ingen, der ved - hvilken kaos en import vil give
> hos T&S

Ja gad vide hvad de ville sætte den til ?
Bilen er jo ikke voldsomt dyr (7900 EUR) i Tyskland, men vedligeholdelsen er
sikkert lidt pebret.
Sammenholdt med at den vel vejer omkring de 2 tons og nok går omkring de 5
km/l (som max), så kunne det godt blive et dyrt bekendtskab.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-04-04 20:12

On Sat, 24 Apr 2004 21:10:10 +0200, "Per Beer Hansen"
> [...]

>Sammenholdt med at den vel vejer omkring de 2 tons og nok går omkring de 5
>km/l (som max), så kunne det godt blive et dyrt bekendtskab.

Der er noget med, at CC har haft een til salg for 175.000 kr...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-04 20:18

Mogens Knudsen wrote:

> Der er noget med, at CC har haft een til salg for 175.000 kr...

OK, jeg tør dog ikke tænke på hvad den vil koste at holde kørende, der er
vist ikke ret mange stumper der passer fra den "alm" W116.

Per
www.perbeer.ninja.dk