Bremseskift Peugeot 206
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 16:26

Klodserne foran skal snart skiftes. Nogen der kender prisen og
prisforskellen ved at gøre det selv (f.eks. købe klodser i Biltema) vs. at
få et aut. Peugeot-værksted til at gøre det?

Fra : Uni Bull

Dato : 23-04-04 19:57

<dtext> wrote in message
> Klodserne foran skal snart skiftes. Nogen der kender prisen og
> prisforskellen ved at gøre det selv (f.eks. købe klodser i Biltema) vs. at
> få et aut. Peugeot-værksted til at gøre det?

Jeg ved at jeg købte skiver og klodser hos Høyer til min 206 2.0HDi for
omkring kr. 500,-
Jeg *spurgte* hos Peugeot hvad de skulle have for "operationen" og svaret
var "ca. 2000,-"
Med andre ord: DYRT!!

Summa summarum: Gør det selv - selv en nørd som mig med otte-ti tommelfingre
kan skifte
klodser og/eller skiver på en 206'er.
--
Uni Bull

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-04-04 19:29

Fri, 23 Apr 2004 15:57:25 -0300, skrev Uni Bull, på 21 linier, i
<c6ble4$ae1l6$1@ID-207183.news.uni-berlin.de>, :

> [...]
>Med andre ord: DYRT!!
>
>Summa summarum: Gør det selv - selv en nørd som mig med otte-ti tommelfingre

Jeg vil tro de har nogle bedre skiver og klodser hos Peugeot.

Karsten
Horsens