fjerne emblem på bagsmæk / Octavia
Fra : Lars Detlef

Dato : 23-04-04 06:04

Hej

Der er helt sikkert nogen her der ved hvordan Skoda emblemet på bagsmækken
af en Octavia er fastgjort - jeg gætter selv på et par gennemgående skruer -
for man skulle vel næppe være så heldig at det blot sidder med
dobbeltklæbende tape??

Venlig hilsen

Lars D

Skoda Felicia Roadster årg 1960
www.detlef.dk/skoda

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-04-04 06:47

"Lars Detlef" <lars@detlef.dk> skrev i en meddelelse > Der er helt sikkert
nogen her der ved hvordan Skoda emblemet på bagsmækken
> af en Octavia er fastgjort - jeg gætter selv på et par gennemgående
skruer -

Sure, og du har ret, og fordetikkeskalværeløgn er det ene hul ovalt,aflangt.
Så du skal enten spartle,slibe + male, eller være lidt fiks på fingrene og
konstruere et par pæne propper. Jeg valgte den sidste løsning, da mit blev
grimt af vand. De andre sidder m. klæb, så dem skære du bare af m.
fiskesnøre .

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-04-04 16:20

On Fri, 23 Apr 2004 07:47:05 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote:

>Der er helt sikkert nogen her der ved hvordan Skoda emblemet på
>bagsmækken af en Octavia er fastgjort

>Sure, og du har ret, og fordetikkeskalværeløgn er det ene hul ovalt,aflangt.

Hvorfor skal det helt fjernes?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Lars Detlef

Dato : 23-04-04 16:33

Fordi jeg synes det er kønnere at se på - men ikke når det er så stor en
"operation"... Og det er bestemt ikke noget med at man ikke må se jeg kører
Skoda - har faktisk 2 stk...

Blandt andet en Felicia Roadster fra 1960 www.detlef.dk/skoda

/lars

Fra : KH

Dato : 23-04-04 17:54

> [...]
>
> Fordi jeg synes det er kønnere at se på - men ikke når det er så stor en
> "operation"... Og det er bestemt ikke noget med at man ikke må se jeg

Din stakkel..
Hvad gjorde du galt? )))

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-04-04 16:56

> Hvorfor skal det helt fjernes?

Fordi var,er lavet af to lag plast m. metalfolie i mellem, og hvis der
kommer fugt der ind, "anløber", irre det. Og det ser ikke pænt ud på en
ellers pæn bil, jeg kunne self købe et nyt, lige som jeg kunne købe nye
emblemer til fælgene, som nogen har fjernet, men dertil er jeg for nærig. Så
jeg valgte alternative løsninger, men jeg har det i fronten og på rattet i
nu )).

Fra : KH

Dato : 23-04-04 17:52

> [...]
skruer -
> for man skulle vel næppe være så heldig at det blot sidder med

Der er måske en, som er flov over at køre skoda... )))))

Det ville jeg være, hvis det var mig, og det bliver det aldrig...
Undskyld min sarkasme, men jeg kunne ikke dy mig..