Polering med Ultraglozz
Fra : Torben R

Dato : 21-04-04 13:18

Hej NG,

Nogen som har erfaring med polering med Ultraglozz ?

-Er det nødvendigt at bruge el-polerpad (boremaskine el lign.) til at ligge
1. lag på ? Kan det ikke klares med alm. håndkraft.
Jeg er lidt nervøs ved at bruge en polerskive til boremaskinen (sandkorn
der bliver slebet med rundt og ind i lakken)

-Skal bilen være HELT ren og tør ved 2. påføring ?

-Jeg har købt den lille flaske samt en flaske vinyl fjerner. Nogen som har
haft problemer med at fjerne Ultraglozz'en
fra plastdelene på bilen ? Der står at det SKAL fjernes inden max. 6
timer, ellers sidder det fast.

-Der står på flasken at det også kan bruges til ruderne, nogen som har
prøvet på bilruderne ?

Torben R

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 14:30

"Torben R" <ilac@girafinet.uni2.dk> wrote in message
> [...]
> timer, ellers sidder det fast.
>
> -Der står på flasken at det også kan bruges til ruderne, nogen som har

Så er den her igen.

Jeg kender intet til det, men der har været 100-500 mails om produktet, så
du skal nok få svar.
Jeg bruger Sonax, så jeg skifter ikke www.sonax.dk

Til ruder bruger jeg Rain-x. eller Rain-Away
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 15:18

> Så er den her igen.
>
> Jeg kender intet til det, men der har været 100-500 mails om produktet, så
> du skal nok få svar.
> Jeg bruger Sonax, så jeg skifter ikke www.sonax.dk

Samme her, jeg kender det heller ikke

--