Åbning af bageste sideruder i Toyota Sport~
Fra : Jacob

Dato : 20-04-04 18:17

Hej NG

Er der nogen som ved hvor strømmen til de bageste sideruder er afbrudt i en
Toyota Sportsvan 1998. Jeg ved godt, at de ikke må kunne åbnes i en
gulpladebil, men det ville nu være rart.
Jeg har haft beklædningen af døren og det ser ud som om motoren er der og
ledningsføringen ser ikke ud til at være brudt. Ej heller ved
betjeningskontakterne..

Nogen der ved noget?

Jacob

Fra : Michael Sørensen

Dato : 20-04-04 18:31

"Jacob" <mma@tiscali.dk> ytrede bl.a. i

> Hej NG
>
> Er der nogen som ved hvor strømmen til de bageste sideruder er afbrudt
> i en Toyota Sportsvan 1998. Jeg ved godt, at de ikke må kunne åbnes i

Hejsa...

Jeg har med held fået de bageste til at virke i min (1999), men mon
ikke det er det samme

Der sidder isåfald et stik lige under beklædningen, det er til den
kontakt der skulle have siddet der til rudehejset...

Nu kan jeg så ikke huske hvilke ben det var jeg kortsluttede i stikket,
men der skal laves 2 forbindelser, du må nok måle dig frem.

Jeg "lånte" kontakten fra passager-døren foran, for at se hvordan det
virkede, så det kan du jo prøve...

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen - OZ7MKS
www.m-k-s.dk - mks@|REMOVE|klog.dk

Fra : Jacob

Dato : 20-04-04 20:24

"Michael Sørensen" <mks@|REMOVE|klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der skal laves 2 forbindelser, du må nok måle dig frem.
>
> Jeg "lånte" kontakten fra passager-døren foran, for at se hvordan det

Tak, det prøver jeg. Jeg så godt det stik, men tænkte jo ikke lige over, at
der selvfølgelig er en kontakt i døren også ...

Jacob

Fra : Jørgen L

Dato : 20-04-04 22:32

"Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har haft beklædningen af døren og det ser ud som om motoren er der og
> ledningsføringen ser ikke ud til at være brudt. Ej heller ved

Ja, men så skal jeg skille min bil da jeg ikke kan huske det, men hvor bor
du ?

Hilsen Jørgen i Nordjælland

---

Fra : Jacob

Dato : 21-04-04 18:59

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> en

> Ja, men så skal jeg skille min bil da jeg ikke kan huske det, men hvor bor
> du ?

I dag bor jeg i Kalundborg - på fredag i Randers, så der bliver lidt langt,
men jeg prøver selv at fikse den lille kortslutning.