Aircondition til selvmontage?
Fra : Clemme

Dato : 19-04-04 18:51

Hej er der nogen der hørt om hvor man kan købe aircondition anlæg til selv
at montere?

Hilsen
Clemme
Mazda 626 2,0 årg 98

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 19:45

Jeg skal hente et sæt hos Bosch i Flensborg på lørdag.

Bosch centrene i Tyskland kører et tilbud i april måned.

http://www.bosch.de/

http://www.diavia.de/

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 19:50

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal hente et sæt hos Bosch i Flensborg på lørdag.
>
> Bosch centrene i Tyskland kører et tilbud i april måned.

> [...]

Direkte link til månedens reklame:

http://www.bosch-service.de/de/download/BoschServiceDE_0404.pdf

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 20:06

> Direkte link til månedens reklame:
>
> http://www.bosch-service.de/de/download/BoschServiceDE_0404.pdf

Wauv 19 Euro for et servicecheck af aircon....og jeg gav 1.100 Kr i danmark.
Må hellere spørge i tyskland når jeg skal skifte kondensatoren og systemet
efterfyldes af Bosch.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 05:58

> Wauv 19 Euro for et servicecheck af aircon....og jeg gav 1.100 Kr i
danmark.
> Må hellere spørge i tyskland når jeg skal skifte kondensatoren og systemet
> efterfyldes af Bosch.

Ja og for dig er det endda lige rundt om hjørnet. Her fra Århus er der lidt
længere at køre.

Mvh
Claus