Passat 1,8T Stc.
Fra : thomas andersen

Dato : 19-04-04 14:21

Hej Alle i kloge hoveder,

jeg har selv en 2,0 CL Stc fra 1996 med lidt for mange kilometer (214000) og
er faldet over subj.
Data
136000 km
Årgang 1998
Pris 199900

hvad taler for og imod denne model, er der noget jeg skal være opmærksom på
?
Hvad med prisen er den rimelig, synes selv det er lidt højt det er trods alt
uden Aic og Board computer men hvad mener i ?

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 19-04-04 17:18

"thomas andersen" <thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> wrote
in message news:4083c390$0$203$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]

alt
> uden Aic og Board computer men hvad mener i ?

Prisen er for høj, hvis det er privat handel. Er det til gengæld hos f.eks.
en VW forhandler du har set bilen - er det ikke helt så galt. Her få du
trods alt en pæn garanti og en - normalt - flot istandsættelse med i prisen.
Du burde dog kunne finde en til den samme pris med klimaanlæg.

1,8T er lidt af en perle. Den har et lækkert bundtræk, og er faktisk mere
økonomisk end både 1,6 og 2,0. Du vil helt sikkert blive meget glad for
motoren.

Jeg har netop solgt en Passat 99', der havde kørt over 100.000 km. Bilen
kørte fejlfrit (og uden knirkelyde) i de 3 år jeg havde den. Jeg er
fuldstændig hysterisk med knirkelyde... og netop på det punkt er Passat
stærk.
En bekendt kører rundt i en Passat 1,8T med 280.000 km. på tælleren. På
trods af temmelig voldsom kørsel er der overhovedet ingen knirkelyde i
kabinen. Ganske imponerende når jeg sammenligner med andre biler.

TS

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 19:28

Jeg har netop købt en tilscarende

168.000 km
181.000 kr.
Trend Line model, med eftermonteret aircon.

Vær sikker på at den leveres nysynet, da modellen er kendt for slidte
"styregrejer".
Derudover skal der være eftermonteret spoilers ved bremseskiverne da
vandintrængen kan medføre reduceret bremsekraft.

Jeg er tilfreds med bilen, og imponeret over det store moment.
Den trækker dog ikke helt jævnt ved acceleration (værst når den er kold).

Fra : T. Hartung

Dato : 20-04-04 21:46

"thomas andersen" <thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> skrev i
en meddelelse news:4083c390$0$203$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Data
> 136000 km
> Årgang 1998
> Pris 199900
>
> hvad taler for og imod denne model, er der noget jeg skal være opmærksom

Nogle af de første modelle kunne have elektriske fejl - vælg evt. en 1999 ->
model der er de løst - er utrolig glad for vores "T' er" har nu rundet
140.000 km og kører perfekt .

En 1,8 T Variant kostede i august 1998:

Basis: 322.367
Metallak 6.165