Synsindkaldelse
Fra : Claus Og Helle

Dato : 18-04-04 20:27

Jeg har en mazda der er registret første gang 26/07/91,den har en
godkendelses dato der siger 23/04/02,men der er ikke kommet nogen
indkaldelse endnu,er der nogle der ved hvad der foregår og om der er meget
ventetid i øjeblikket ?
--
Opel Senator 3,6 Irmsher

Fra : Jørgen L

Dato : 18-04-04 23:49

> [...]
> godkendelses dato der siger 23/04/02,men der er ikke kommet nogen
> indkaldelse endnu,er der nogle der ved hvad der foregår og om der er meget

Ja det tror jeg , min Sportsvan blev synet i februar 2002 og er ikke blvet
kaldt ind endnu.

Hilsen Jørgen

---

Fra : C. Petersen

Dato : 19-04-04 08:56

Hehe.. jeg har en kammi som har en gammel slave af en bimmer som også burde
være indkaldt men han har heller ikke hørt noget! hans far's pajero er dog
lige blevet indkaldt.. det sjove er bare at pajeroen er synet en måned efter
bmw'en :-/

C. Petersen
Billøs. *SNØFT*

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 19-04-04 15:03

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godkendelses dato der siger 23/04/02,men der er ikke kommet nogen
> indkaldelse endnu,er der nogle der ved hvad der foregår og om der er meget

Det tror jeg du skal regne med der er.
Jeg ringede og forhørte mig om en tid til Toldsyn og alm. reg. syn. Den
første tid jeg kunne få i hele sønderjylland var d. 12. maj, og det var midt
i sidste uge jeg ringede. Spurgte så om, det ikke kunne gøres bedre. Jo da.
Hvis jeg ville køre til Vejle, kunne jeg få en tid i fredags, og det endte
da med, at jeg to til Vejle i stedet for.
Jeg synes det var lang tid at vente, for at komme til at gøre i min nye
slæde.

Hilsen Thomas.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-04-04 18:14

On Sun, 18 Apr 2004 21:27:25 +0200, "Claus Og Helle"
> [...]

>godkendelses dato der siger 23/04/02,men der er ikke kommet nogen
>indkaldelse endnu,er der nogle der ved hvad der foregår og om der er meget

Jep, men du kan blot ringe ind og spørge om, hvornår du vil få en
indkaldelse. No problem...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@