Den søøøøde lille mis og den nuttede l
Fra : Soren Kuula

Dato : 18-04-04 18:57

....eller måske ikke helt så nuttet.

Har I set den ?

http://www.slimey.ca/videos/KA2.mpg

MVH
Søren

Fra : Lars B Madsen

Dato : 18-04-04 19:14

Soren Kuula wrote:
> ...eller måske ikke helt så nuttet.
>
> Har I set den ?
>
> http://www.slimey.ca/videos/KA2.mpg
>
> MVH
> Søren

LOL!
--
Madsen - SZR 660

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-04-04 19:23

"Soren Kuula" skrev i en meddelelse:

> Har I set den ?

Yess, sådan et fjernbetjent soltag må jeg ha' anskaffet mig....

Er ikke sikker på min nabo syntes det er så god en ide

/Mark.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-04-04 20:18

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> Yess, sådan et fjernbetjent soltag må jeg ha' anskaffet mig....

Sikke et griseri det må give inde i bilen.
For slet ikke at snakke om på taget.

> Er ikke sikker på min nabo syntes det er så god en ide

Naboer er ofte et onde du ikke kommer udenom
Har btw et godt forhold til mine naboer.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Sven

Dato : 18-04-04 20:23

> ...eller måske ikke helt så nuttet.
>
> Har I set den ?
>
> http://www.slimey.ca/videos/KA2.mpg

Sådan! Ikke flere mudrede kattepoter på hans bil. Hvor kan en "kattesensor"
købes? Hos Bildillen sammen med soltaget?

Sven

Fra : Soren Kuula

Dato : 18-04-04 20:47

Soren Kuula wrote:

> ...eller måske ikke helt så nuttet.
>
> Har I set den ?

HOOOOOOOOOOOV der er en mere : Denne gang er det en ækel vammel due der
for en gangs skyld ikke slipper fra forsøget på at bombe en bil :)

Jeg har ellers lige vasket duelort af en sort bil i dag .. det må jeg
lære den.

http://www.thedierks.com/allowe/video/Ford,FinalBird.mpeg

MVH

Søren

Fra : Don H.

Dato : 19-04-04 17:36

Soren Kuula wrote:
> ...eller måske ikke helt så nuttet.
>
> Har I set den ?
>
> http://www.slimey.ca/videos/KA2.mpg

Hvis nogen har hentet gider i så ikke at uppe i dk.binaer, linket er dødt i
dag

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-04-04 18:03

On Mon, 19 Apr 2004 18:35:34 +0200, "Don H."
<tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> wrote:

>Hvis nogen har hentet gider i så ikke at uppe i dk.binaer, linket er dødt i
>dag

Du kan også finde indlægget "sjove reklamer" fra undertegnede.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Don H.

Dato : 19-04-04 18:39

Fly Christensen wrote:
> Du kan også finde indlægget "sjove reklamer" fra undertegnede.

Som har www ?

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-04-04 18:41

On Mon, 19 Apr 2004 19:39:05 +0200, "Don H."
<tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> wrote:

>Som har www ?

Niente www, men news:\\et-eller-andet. Led på google eller i gruppen.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.