Nye billeder fra Bella
Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 18-04-04 15:46

http://www.oldtrafford.dk/biler.php

Det er billeder, som jeg tog idag...
De kan ses i større version ved at klikke på billedet.

Læg mærke til dette billede:
http://www.oldtrafford.dk/biler/photos//DSC00277.JPG
Det MÅ være det grimmeste indtræk man kan få :)

Fra : Landberg

Dato : 18-04-04 16:08

> Læg mærke til dette billede:
> http://www.oldtrafford.dk/biler/photos//DSC00277.JPG
> Det MÅ være det grimmeste indtræk man kan få :)

Omvendt kan ens barn gylpe i bilen uden man går i panik

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-04-04 16:26

"Landberg" <thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> skrev :

>Omvendt kan ens barn gylpe i bilen uden man går i panik

Eller skide tyndt, det har samme kulør ;)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-04-04 16:26

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev :

> [...]
>
>Læg mærke til dette billede:
>http://www.oldtrafford.dk/biler/photos//DSC00277.JPG
>Det MÅ være det grimmeste indtræk man kan få :)

Herligt - der var sgu' lige bilen med det bægrønne indtræk ...

Hold kæft vi var lige ved at kaste op over den.

Jeg har en mistanke om at designeren sidder i sin 7'nde himmel og
skriger af grin, over det han ser på det skjulte kamera

Fra : .J.S...

Dato : 18-04-04 18:12

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev i en
meddelelse news:40829542$0$510$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.oldtrafford.dk/biler.php
>
> Det er billeder, som jeg tog idag...
> De kan ses i større version ved at klikke på billedet.

Flotte biler !

Lidt pedanteri om billederne..
Jeg synes en del af dem er uskarpe eller er de rystede ?
Måske du skulle overveje et etbens stativ.

Tilsyneladende loader du det store billede med det samme, altså du har ikke
reelt lavet en mindre thumbnails som ville gøre det hurtigere at loade
oversigten.

mvh/JS

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 18-04-04 21:47

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Lidt pedanteri om billederne..
> Jeg synes en del af dem er uskarpe eller er de rystede ?
> Måske du skulle overveje et etbens stativ.

Ja, det kan jeg godt se...
Det var fandme også svært nogle gange, at finde de rigtige positioner til at
tage billedet med, da der flere steder i centret er vinduer i luftet, så
lyset skinder så meget, at man nærmest ikke kan se bilen...

> Tilsyneladende loader du det store billede med det samme, altså du har
ikke
> reelt lavet en mindre thumbnails som ville gøre det hurtigere at loade
> oversigten.

Ja, jeg ved det godt. Jeg har normalt et php script til, at ordne det for
mig, men det fuckede op, hvorfor jeg bare tog et gamelt, simpelt og stabilt
et..

Fra : Peter Weis

Dato : 19-04-04 16:33

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> wrote:

> Jeg synes en del af dem er uskarpe eller er de rystede ?
> Måske du skulle overveje et etbens stativ.

Lyset i Bella drillede, i hvert fald, mig en anelse. Når kameraet stod på
Auto, valgte det nogle gange at bruge blitz medens det andre gange valgte
lang lukkertid. Sådan et billede skudt af med én hånd og i en akavet
stilling, det kan godt blive lidt rystet på 1/45.
Andre billeder fik problemer med autofokus, måske på grund af de mange
refleksioner i lakken.

mvh
Peter

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 19-04-04 22:48

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Lyset i Bella drillede, i hvert fald, mig en anelse. <klip>
> mvh
> Peter

Det drillede meget! Jeg måtte helt undgå at tage billeder af nogle af
bilerne, da man kun så omgivelserne på bilen på grund af bilen var så
nylakeret og fin, som de nu var derude.

Men jeg regner med, at tage derud igen på torsdag, så der vil jeg tage
kamera med igen

Fra : Deaster

Dato : 18-04-04 19:39

> [...]
>
> Læg mærke til dette billede:
> http://www.oldtrafford.dk/biler/photos//DSC00277.JPG
> Det MÅ være det grimmeste indtræk man kan få :)

MJaa, men lakken synes jeg faktisk var ret blæret.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-04-04 21:39

Casper - OldTrafford.dk wrote:
> http://www.oldtrafford.dk/biler.php
>
> Det er billeder, som jeg tog idag...
> De kan ses i større version ved at klikke på billedet.

Jeg har også lige smidt lidt billeder op fra i dag, og fra i søndags hvor en
kammerat var derinde.
Bare følg linket i min signatur.
Jeg synes i øvrigt det var rart med så få besøgende i dag, så kunne man nemt
komme til at se det hele tæt på.
Desværre betyder det vel et underskud for arrangørerne, så vi måske i
fremtiden må undvære den slags udstillinger i DK ?

Per
www.perbeer.ninja.dk