Tandrem på Seat
Fra : Thomas

Dato : 17-04-04 09:55

Hej alle,

Nogen der ved med hvilket interval der skal skiftes tandrem på en Seat
Cordoba 1,6 SE fra 10.98??

Er der noget med i øvrigt skal være særlig opmærksom på ved køb af en sådan
bil?

På forhånd tak,

Thomas

Fra : ham

Dato : 17-04-04 11:57

"Thomas" <thomasNOSPAM@krabbe-soe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Nogen der ved med hvilket interval der skal skiftes tandrem på en Seat
> Cordoba 1,6 SE fra 10.98??

Kontrol for hver 30.000 km. udskiftning for hver 120.000 km. ifølge
Tolerance data

> Er der noget med i øvrigt skal være særlig opmærksom på ved køb af en
sådan
> bil?
Kender ikke så meget til dem.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 17-04-04 14:46

"Thomas" <thomasNOSPAM@krabbe-soe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Nogen der ved med hvilket interval der skal skiftes tandrem på en Seat
> Cordoba 1,6 SE fra 10.98??

På min Cordoba 1.6SE fra 12.98 blev den skiftet efter 90.000 km, hvilket
værkstedet anbefalede.

> Er der noget med i øvrigt skal være særlig opmærksom på ved køb af en
sådan
> bil?

Hmmm, det ved jeg faktisk ikke. Udover en defekt lambda-sonde har jeg aldrig
haft problemer med min.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jasper Norman

Dato : 17-04-04 23:21

Kender ikke noget til Cordobaen, har selv en Toledo TDi. Der har aldrig
været noget galm med motor osv. Men jeg har til gengæld problemer med rust
på indersiden af bagdørene, samt ved de forreste vindueskarme... her
fremstår det som "bobler" under listerne. Fandens svært at slippe af med.

/Jasper