Jeg fik lov...
Fra : Martin og Christina

Dato : 16-04-04 21:30

Hej NG.

Vil blot fortælle jer en oplevelse der aldrig vil forsvinde!
Jeg var i dag i Bella centret, og så biler som jeg aldrig har troet jeg
ville se andre steder end TV og magasiner, her taler jeg om biler som den
nye Porche, Lamborghini, Aston Martin, Enzo og Masarati, men det vildeste
var dog at efter nogen overtalen, måtte jeg komme ind på den anden side af
tovene og tage billeder af Mercedes SLR Maclaren, jeg har rørt den og
stukket min næse ind i kabinen.
Det er nok den ultimative bil for mig, så bare det at se den var en stor
oplevelse, men også at røre den... ubeskriveligt.
Enzoen blev nu også berørt let.

Det var nu bare det jeg ville.

God weekend.

Martin