Værktøj til bærekugle Citroën Xantia - Møl~
Fra : Hans Paulin

Dato : 16-04-04 18:01

Min nabo skal til at skifte bærekuglen (bærekuglerne?) og skiverne i sin
Xantia, og i følge Haynes skal han bruge et Citroën specialværktøj nr.
7103-7 til kuglen...

....er dette rigtigt - og hvor kan man få værktøjet henne?

Er skiverne et problem?
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 18:37

> [...]
> 7103-7 til kuglen...
>
> ...er dette rigtigt - og hvor kan man få værktøjet henne?

Der skal vel bare bruges en aftrækker eller "klemme" for at presse
b(l)ærekuglerne ud af armene. Skulle man mene de har hos harald tudeborg.

--
Tom

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-04-04 18:44

Tom skrev:

> Der skal vel bare bruges en aftrækker eller "klemme" for at presse
> b(l)ærekuglerne ud af armene.

....Haynes anbefaler som sagt et "specialværktøj"...

....jeg har dog ikke selv kigget på de gamle dele...

> Skulle man mene de har hos harald

....ja, en gaffel har de vist - og en aftrækker har jeg da...
Hans

Fra : N/A

Dato : 16-04-04 19:08

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-04-04 19:08

Møller skrev:

snip en masse godt

> Held og lykke.

....nu har jeg smidt dit svar ind til naboen, og han ku godt se for sig
hvad du mente; alletiders!

....han var stoppet med læsningen af Haynes ved "specialværktøjet" og var
ikke nået til udluftningen endnu - men han har som sagt Haynes...

....alm. bremser kan jeg sagtens lufte ud...

Hvis det blir for vanskeligt smider jeg en mail igen - der kan dog godt
gå et stykke tid endnu, da reparationen ikke finder sted før om et par
uger eller tre...

På naboens vegne: Tusind tak!
Hans