OT. Copenhagen motorshow
Fra : Mikael L

Dato : 15-04-04 20:52

Hej alle

Jeg har lige været i Bella. De har til jeres orientering indført nyt
P-system derude.
http://www.motorshow.dk/bc_files/bellacenter/pdf/BellaOK.pdf det er
Europark der står bag og lur mig om de ikke ser chancen til at tjene en god
slat penge i den kommende uge, på folk som glemmer at lægge en billet i
forruden_inden_de går ind.

Men ellers en ok udstilling. God fornøjelse til jer som skal ud og kigge.

Mikael

Fra : No1

Dato : 15-04-04 21:30

> Men ellers en ok udstilling. God fornøjelse til jer som skal ud og kigge.

Så du 962C porchen hvor man kunne se kulfiberen udenpå? Det er nok den
1980'er bil jeg helst ville have!

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 05:56

> [...]
god
> slat penge i den kommende uge, på folk som glemmer at lægge en billet i

Det er en "sjov" ting som har undret mig længe.
Flere af de ting som er gratis i Jylland, det vil de "tossede" sjællændere
eller kjøbenhavnere have penge for
Eks:
- Man skal betale entre for at komme til at se Møns klint
- Man skal betale P-afgift for at "komme ind" ved Bakken
- Man skal betale penge stort set alle steder for at få lov til at sætte sin
bil.

Her i jylland har vi kun gyllelugten

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-04 06:07

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Flere af de ting som er gratis i Jylland, det vil de "tossede" sjællændere
>eller kjøbenhavnere have penge for

Så er det jo lige man kan spekulere om hvem der et mest tossegode ;)

*det* er i sgu'nte ene om

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-04-04 16:21

On Fri, 16 Apr 2004 07:07:28 +0200, jan@stevns.net wrote:

>*det* er i sgu'nte ene om

Sjovt du nævner det - jeg har aldrig registreret dén lugt hér :)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-04 16:45

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Sjovt du nævner det - jeg har aldrig registreret dén lugt hér :)

Nu er der heller ikke megen gylel i whiskey ;)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-04-04 16:51

On Fri, 16 Apr 2004 17:45:27 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Nu er der heller ikke megen gylel i whiskey ;)

He, he - hestene må jo være bedre opdragede.
Nuvel - Rungsted/Mikkelborg er vel grænsen.
www.bolig-kataloget.dk/files/pdf/Boligogomraadebeskrivelser/Strandvejscruise_med_Liebhavermaegleren_BK4.pdf

Jeg bor lidt mere nordligt. Lidt...

/Mogens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-04-04 07:25

> Her i jylland har vi kun gyllelugten

Men den er til gengæld fuldstændig gratis

mvh

Andreas M. Hansen