Møntholder i Avensis?
Fra : Olsen

Dato : 15-04-04 18:41

Jeg har en Avensis 1.8 st. fra '98.

I en anden Avensis st. så jeg en lille møntholder i
midterkonsollen bag gearstangen.

Her har jeg også et afmærket rektangel hvor der præcis kunne
sidde en møntholder, men en sådan kan vel ikke købes?

\Olsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 19:41

> Her har jeg også et afmærket rektangel hvor der præcis kunne
> sidde en møntholder, men en sådan kan vel ikke købes?

Mon ikke... spørg den lokale reservedelsekspedient hos Toyota.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-04 20:25

Cosworth POWER wrote:
::: Her har jeg også et afmærket rektangel hvor der præcis kunne
::: sidde en møntholder, men en sådan kan vel ikke købes?
::
:: Mon ikke... spørg den lokale reservedelsekspedient hos Toyota.

Eller ophugger.

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-04-04 20:41

> Eller ophugger.

Vil skyde på den koster en 20'er hos Toyota ;)

111% i orden!

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 11:53

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vil skyde på den koster en 20'er hos Toyota ;)

Sidste gang jeg skød på at en del kunne koste en 20'er ved Opel kostede den
978,50 + moms :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-04 20:26

Olsen wrote:
[...]

Sidder der så ikke en på instrumentbordet, nede til venstre for rattet?

M.v.h.

Fra : Olsen

Dato : 15-04-04 21:47

Henrik B. wrote:
> Sidder der så ikke en på instrumentbordet, nede til >venstre
for rattet?

Nej, men der sidder en dyb "skuffe", ikke egnet til mønter med
mine gigtplagede hænder !

Når jeg ikke troede at den fandtes er det fordi det ikke fremgår
af Toyotas katalog (hjemmeside).

\Olsen