Klimaanlæg i Xantia
Fra : polle

Dato : 15-04-04 12:55

Klimaanlægget i en Xantia årg 98-99, hvordan virker
det, dur det til noget, eller er det bare noget skrammel man
ikke behøves at have. Tænker netop på at købe en
Xantia st.car fra 98-99 med klimaanlæg.

Lars

Fra : Jens

Dato : 15-04-04 18:17

polle <1@1.se> wrote:

> Klimaanlægget i en Xantia årg 98-99, hvordan virker
> det, dur det til noget, eller er det bare noget skrammel man
> ikke behøves at have. Tænker netop på at købe en
> Xantia st.car fra 98-99 med klimaanlæg.

Jeg aner ikke, hvordan det virker - det virker bare.

Jeg indstiller en temperatur - og den holder den, når motoren ellers er
blevet varm etc. Når temperaturen kommer over ca. 20 grader tænder jeg
for kølekompressoren. Derefter er temperaturen konstant, selv i
Sydfrankrig sidste sommer - med 42 grader udenfor.

Jeg har ikke haft noget der lignede problemer i de 20 måneder og 100.000
km jeg har haft bilen.

/ Jens (Xantia HDI Weekend '99, 192.000 km)
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Emil Jensen

Dato : 15-04-04 23:03

Den varmer dog ikke særligt godt nede i gulvniveau, men her er det nok
ligemeget om det er aircondition eller klimaanlæg...

Emil
Citroen Xantia Weekend 2.0i 16v Automatic 1998

Fra : polle

Dato : 16-04-04 11:29

Ja den holder samme temp. i bilen, uanset
temp. uden for ?

Lars

Fra : Jens

Dato : 17-04-04 21:49

polle <1@1.se> wrote:

> Ja den holder samme temp. i bilen, uanset
> temp. uden for ?

Jep!

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?