Historik på tysk importeret biler
Fra : RemRem

Dato : 14-04-04 21:03

Hi

Findes der en tysk side på nettet hvor man via stel nummer eller lign
kan slå historien på en tysk bil op? Det er en tysk importeret bil jeg
gerne vil vide historien på pga. mistanke om motorskifte eller at
bilen har været skadet.

Noget ligne vores bilsym hvor man via nummerplade kan se de
anmærkinger der har været på bilen ved syn?

/Torben

Fra : Rasmus

Dato : 14-04-04 21:09

"RemRem" <remrem110@Hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kan slå historien på en tysk bil op? Det er en tysk importeret bil jeg
> gerne vil vide historien på pga. mistanke om motorskifte eller at

Sådanne informationer findes vist næppe samlet og offentlige tilgængeligt.
De fleste autoriserede værksteder gemmer oplysninger om hvad der er lavet på
bilen.
Jeg kender en som arbejder ved Mercedes, han kan se historik på en bil,
selvfølgelig kun hvad der er lavet på autoriseret værksted, og hvad km
tæller stod på etc., men om de deler ud af disse oplysninger ved jeg ikke.

mvh
Rasmus