Citröen BX 1.4 til salg
Fra : Hans volkemann

Dato : 14-04-04 13:42

Hej

Jeg vil gerne sælge min Citroen BX 1.4 TE fra 1991, har Centrallås og træk,
og er synet d. 20. Januar 2004, rød og ingen rust.

Pris 15000,-

Nogen der er interesseret, så ring 51947552?

Med Venlig Hilsen

Sune

Fra : Hans volkemann

Dato : 14-04-04 13:42

Glemte at skrive, at jeg bor i kolding

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-04-04 13:54

Hej!

Hans volkemann wrote:

> Glemte at skrive, at jeg bor i kolding

Du "glemte" også at vi kun handler med biler i news:dk.marked.privat.bil og ikke
herinde.

Her byder vi skumbananer for tingene...!

Hermed er 2 skumbananer budt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-04-04 13:53

On Wed, 14 Apr 2004 14:42:25 +0200, "Hans volkemann" <hans@volkemann.dk>
wrote:

>Glemte at skrive, at jeg bor i kolding

samt at skrive i den rigtige gruppe. Du skal over i markedsgrupperne.

Jeg byder ellers 2 skumbananer. Jeg kan selv hente den.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-04-04 13:57

Hej!

Fly Christensen wrote:

> Jeg byder ellers 2 skumbananer. Jeg kan selv hente den.

Pis, så må een af os forhøje budet

Hmmm, 4 skumbananer budt!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter C.

Dato : 14-04-04 13:56

"Hans volkemann" <hans@volkemann.dk> skrev i en meddelelse
> Glemte at skrive, at jeg bor i kolding

(Jeg låner lige fra et tidligere indlæg af Jan (Stevns) )

Du ramte forkert med din annoncen - den hører til i en
af de grupper man handler i , f.eks dk.marked.privat.bil

Annoncer i denne gruppe er ikke velkomne, og mødes som regel med en
sværm af undelødige tilbud, skumfiduser, og andet skrammel

MVH Peter C:\

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-04 14:03

> Jeg vil gerne sælge min Citroen BX 1.4 TE fra 1991, har Centrallås og
træk,
> og er synet d. 20. Januar 2004, rød og ingen rust.

Der er budt en skumfidus, der har ligget tre uger under sofaen, to brugte
vatpinde og en udtjent tandbørste.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-04-04 06:25

Jan W. Nielsen wrote:

> Der er budt en skumfidus, der har ligget tre uger under sofaen, to
> brugte vatpinde og en udtjent tandbørste.

SOLGT for højst bydende

--
Mvh. Morten Fruergaard