Rally
Fra : phk

Dato : 13-04-04 13:14

Rallysæsonen er begyndt. Jeg var en tur ved KongensBro mellem Århus og
Viborg i påsken, hvor der blev åbnet op for de første tidstagninger.

Skønt at se de gamle baghjulstrækkere i aktion - men endnu skønnere at se de
nye 4-hjulstrækker som f.eks. Evo 8. Mand hvor må den bare være nem at
køre - lige som på skinner. Og han vandt, men ikke med selvfølgelighed. Selv
2-hjulstrækkerne kunne gøre sig gældende i grusgraven.

--
Per, Esbjerg

Fra : SlowHand

Dato : 13-04-04 15:42

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Rallysæsonen er begyndt. Jeg var en tur ved KongensBro mellem Århus og
> Viborg i påsken, hvor der blev åbnet op for de første tidstagninger.

Yep, jeg var der også :)
Skulle jo op og se fætteren race afsted i sin Colt fra `92...
Bare en skam at han kørte den af banen, og rev det meste af højre side op +
rykkede højre forhjul halvvejs af :(

Gad vide om han nåede at blive klar til mandagens løb?

Hvis nogen er interresserede, har jeg et par billeder jeg kan uploade til
min hp.
- Det ser ikke kønt ud...

/SlowHand

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 15:47

> Hvis nogen er interresserede, har jeg et par billeder jeg kan uploade til
> min hp.

Ja, da..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Kim Thoudahl

Dato : 13-04-04 22:19

> [...]
>nye 4-hjulstrækker som f.eks. Evo 8. Mand hvor må den bare være nem at
>køre - lige som på skinner. Og han vandt, men ikke med selvfølgelighed.

ØH er du sikker på det? Jeg var der også, den Evo 8 jeg så var da ikke
ude at køre, det var Morten Karl, og den holdt stille p.gr.a.
manglende forsikring. Det var en Evo 6 der vandt rally sprintet og en
Subaru Impreza der vandt challenge. Se evt.
http://www.rallyshow.dk/Rally%20Grand%20Prix/pressen.htm#Pressem.10.04.04
Men bortset fra det, så har du ret, det var en fornøjelse at se på.
/Kim

Fra : phk

Dato : 14-04-04 06:52

"Kim Thoudahl" <thoudahl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.rallyshow.dk/Rally%20Grand%20Prix/pressen.htm#Pressem.10.04.04
> Men bortset fra det, så har du ret, det var en fornøjelse at se på.

Stavefejl - eller manglende interesse :)

--
Per, Esbjerg