Hvilken Office-version skal ikke reg. over~
Fra : Dennis

Dato : 26-04-04 13:47

Hej, fra hvilken Office-version skal der registreres
over nettet / telefon ?

Hilsen
Dennis

Fra : Harald Staff

Dato : 26-04-04 13:49

Hei Dennis

Office 10 (XP)

HTH. beste hilsen Harald

"Dennis" <pls@nomails.here> skrev i melding

Fra : Mark

Dato : 26-04-04 14:40

det afhænger af hvilken licens form du har............hvis du kører
office 2003

Fra : Dennis

Dato : 26-04-04 16:08

.....jeg har 2 x PC hvor jeg har Office-97 på den ene.
Til den anden har jeg købt XP2002 -som nu er reg.over nettet.

Jeg har nu "prøvet" at bytte om, så XP2002 er på den anden PC
(som har mere RAM osv.) men reg.over nettet vil ikke accepter dette
eftersom det var reg. på den anden PC.

Hilsen
Dennis

---------------------------------

Fra : Jan Kronsell

Dato : 26-04-04 15:10

"Dennis" <pls@nomails.here> skrev i en meddelelse
> Hej, fra hvilken Office-version skal der registreres
> over nettet / telefon ?

XP

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-04-04 22:34

Den 26 apr 2004 skrev Dennis i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hej, fra hvilken Office-version skal der registreres
> over nettet / telefon ?

http://j-walk.com/ss/excel/index.htm
Lars Klintholm