råd til nybegynder
Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 29-04-01 08:26

Jeg har netop købt en Kawasaki z 900 - og venten utålmodigt på, at min
elendige kørerlærer skal få berammet prøven - så jeg kan komme igang.
Men jeg har nogle småting der skal ordnes på cyklen - og for at være ærlig
er jeg total mongol på området. Men ikke desto mindre fast beslutett på at
lære noget om rep og vedligehold m.v.

Men til en start er der nogle småting jeg skal have ordnet. Og vil gerne
betale mig fra det - men desværre ligger det langt ude for Aagesens og
Enghave motors interesse at montere blink, skifte dæk og få mig i gang.
Aller sjovest ville det jo være, hvis jeg kunne være med - og ad den vej
lære mere og andet end den smule jeg ved om mc-ere! (og det er meget
lidt)...

Mon nogle kan råde eller vil hjælpe... så bliver jeg kisteglad..

Jeg kan evt. træffes på 2578 9106

Hans

Fra : Morten Juel

Dato : 29-04-01 11:11

> [...]
> Aller sjovest ville det jo være, hvis jeg kunne være med - og ad den vej
> lære mere og andet end den smule jeg ved om mc-ere! (og det er meget
Hejsa Hans

det med blinklys, er meget nemt, og der er sikkert en her fra ng der vil
hjælpe, du bor bare liiige langt nok væk fra næstved for mig )
Det med dæk, det ville jeg nok overlade til en fagmand, det koster ikke det
store, og de har special maskiner til den slags skidt

Mvh
Morten