Afspilling af lydfiler hakker
Fra : Bo C

Dato : 18-04-04 07:20

Hej

Jeg bruger Microsoft Multimedia Control 6.0 i VB til afspilling af lyd,
hvilket har fungeret fint igennem lang tid. Pludslig er afspillingen af
lydfiler begyndt at hakke efter 10-15 sekunder. Det virker som om at
computeren ikke får bufferet nok lyddata i tide.

Da mit musikprogram virkede fint tidligere, tror jeg, at fejlen skyldes at
jeg for nyligt har downloadet forskellige lydbehandlingsprogrammer fra
internettet. Jeg har bl.a. opdateret Windows Media Player, QuickTime og
testet forskellige programmer til optagelse af lyd fra internettet.

Er der en der kan fortælle mig, hvorfor afspillingen af lyd i VB nu hakker?
Afspillingen af lyd hakker ikke i Windows Media Player.

Vh

Bo C

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 18-04-04 21:45

Bo Ccskrev:
> [...]
> lydfiler begyndt at hakke efter 10-15 sekunder. Det virker som om at
> computeren ikke får bufferet nok lyddata i tide.

Prøv at checke om andre programmer bruger meget CPU-tid og/eller disk mens
du prøver at afspille lyde.

-------
Tomas