Konvertering Qbasic -> VB
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 16-04-04 13:43

Hej

Jeg har fået et qbasic program som jeg gerne vil konvertere til VB.

Findes der nogle værktøjer eller anbefalinger ???

Hilsen Michael

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-04-04 15:04

"Michael Svarre Hansen" <ingen-spam-micmac01@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har fået et qbasic program som jeg gerne vil konvertere til VB.
>
> Findes der nogle værktøjer eller anbefalinger ???

Ikke mig bekendt, og det er jo to programmeringssprog, som substantielt er
helt forskellige - det ene er objektorienteret. Så jeg tror, jeg ville lave
det fra bunden.

Fra : preben nielsen

Dato : 19-04-04 15:57

> [...]
>
> Ikke mig bekendt, og det er jo to programmeringssprog, som
substantielt er
> helt forskellige - det ene er objektorienteret.

Hvilket af sprogene er objectorienteret ? Da ikke VB. Bevares, det
kan lidt med objekter, men objekt-"orienteret" er det ikke

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk