Hvordan hulen kommer man på nettet med en ~
Fra : Mickael

Dato : 25-04-04 19:42

Jeg skal sætte en Mac op til at komme på nettet, men hvordan gør jeg?

Jeg har en bredbåndsforbindelse via TDC, med automatisk IP.

Mickael.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-04-04 19:46

Mickael <mickael@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg skal sætte en Mac op til at komme på nettet, men hvordan gør jeg?
>
> Jeg har en bredbåndsforbindelse via TDC, med automatisk IP.

Er det OS 9 eller X ?

Principielt set skal du bare sætte et patch kabel i den og så spiller
det med mindre den tidligere har brugt modem.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Mickael

Dato : 25-04-04 22:04

Tak for svaret - jeg håber det virker!

Mickael.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-04-04 19:50

Mickael <mickael@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg skal sætte en Mac op til at komme på nettet, men hvordan gør jeg?
>
> Jeg har en bredbåndsforbindelse via TDC, med automatisk IP.
>
> Mickael.
Har du været i prefereencer og indstille dér? OSX: æblemenu/netværk.
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge