Printer anbefaling søges
Fra : Per Andersen

Dato : 25-04-04 13:07

Jeg har tænkt mig at købe en Canon i865. Er der nogen der har erfaring
med den? Jeg tænker på Canon fordi det er min erfaring, at Canon
arbejder godt sammen med Mac´en og fordi deres patroner nogenlunde
billige. Jeg printe nok omkring 30 sider sort-hvid / farve du om ugen -
af og til noget mere. Er det et godt valg, eller hvad kan I ellers
anbefale?

Hilsen
Per

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-04-04 13:40

Hej Per

Hvis det skal være en ren printer, så tror jeg ikke, du får noget bedre
end Canon, og som du selv er inde på, så er deres patroner væsentlig
billigere end andre.

Men hvis det fx. skulle være en alt-i-et, så kan jeg anbefale en HP PSC
1110, den er fabelagtig god. I 'draft' kvalitet i udprint står den
næsten lige så flot som Canons printere i 'normal'. Og printer man i
draft, så sparer det meget blæk. Jeg købte min i Føtex til 895kr.. Der
medfølger software til både OS 9.x og til OS X. Eneste krav er, at den
skal køre alene på en USB port, må altså ikke tilsluttes via hub.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Per Andersen

Dato : 27-04-04 17:39

Tak til alle - jeg har nu købt en i865

Hilsen
Per

Fra : (Per Røn

Dato : 25-04-04 15:54

Per Andersen <peraREMOVEndersen@gmx.net> wrote:

> [...]
> billige. Jeg printe nok omkring 30 sider sort-hvid / farve du om ugen -
> af og til noget mere. Er det et godt valg, eller hvad kan I ellers

Læg mærke til om den er forsynet med ethernet, så du kan sætte den på
switchen. Og om du kan sætte duplexenhed på, så du kan printe på begge
sider.
--
Per Erik Rønne

Fra : No1

Dato : 25-04-04 22:10

> [...]
> billige. Jeg printe nok omkring 30 sider sort-hvid / farve du om ugen -
> af og til noget mere. Er det et godt valg, eller hvad kan I ellers

Jeg har en hp LaserJet 1010 til sort-hvid udskrifter. Hvis sort-hvid
skal være økonomisk og af høj kvalitet, skal det være laser. Printeren
kan fås for godt en tusse i elgiganten. Den bruger USB (2.0) og virker
fint med OSX - tror egentligt at de fleste printere fungerer med OSX.

Man skal have en farveprinter kan man evt. have en ved siden af.