ny email adresse- nye problemmer
Fra : Anonym

Dato : 20-04-04 12:34

Jeg kanikke få kontakt med min email postkasse mit Claris e-m@ail kommer
hele tiden med denne fejmedelse
jeg har entert det i Internet Config og håbet t,det ville køre med det
samme men nej den kommer med denne fejl meddelse
Execution of Schedule "Connect Now" at tir 20. apr 2004 13:15:07
Connecting to Internet using Account "120010343735@newmail.dk"
Checking email account "120010343735@newmail.dk"
** Could not resolve the domain name "newmail.dk" because no data was
available for reading.
hvad kan grunden være til dette ??

Ved retursvar brug denne em@il adresse til private svar.
mailto:npoulsen@newmail.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-04-04 05:55

Anonym <npoulsenNOSPAM@newmail.dk> wrote:

> [...]
> Checking email account "120010343735@newmail.dk"
> ** Could not resolve the domain name "newmail.dk" because no data was

newmail.dk kan ikke lokaliseres da IP adressen ikke kan slåes op. Hvad
problemet er ved jeg ikke, men prøv at rette henvendelse til din udbyder
(tdc).

> Ved retursvar brug denne em@il adresse til private svar.
> mailto:npoulsen@newmail.dk

Det vil vist ikke gavne, mens problemet består!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-04-04 18:34

> [...]
> (tdc).

> Det vil vist ikke gavne, mens problemet består!

Execution of Schedule "Connect Now" at ons 21. apr 2004 14:41:21
Preparing messages
Preparing files for Logo
Connecting to Internet using Account "120010343735@post.tele.dk"
Sending mail using "pop3.mail.dk"
Sending 1 of 1
Sending message "Logo"
Checking email account "120010343735@post.tele.dk"
** Pop server error "-ERR invalid user name or password."

Hvad er der galt ny der er åbenbart nogle der stå forkert, men hvad ???

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-04-04 18:52

Niels Poulsen <npoulsen@BØR ÆNDRES newmail.dk> wrote:

> [...]
> ** Pop server error "-ERR invalid user name or password."
>
> Hvad er der galt ny der er åbenbart nogle der stå forkert, men hvad ???

Du har tastet forkerte oplysninger ind i dit emailprogram.

Som indgående server skal du taste:
pop3.tele.dk

Det er den server, du henter din post fra.

Som udgående server skal du taste:
smtp.mail.dk

Det er serveren, du sender din mail til.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-04-04 19:19

> [...]

> Som udgående server skal du taste:
> smtp.mail.dk
>
> Det er serveren, du sender din mail til.

den kommer med samme fejl meddelse, selvom jeg har gjort som du siger

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-04-04 22:09

Niels Poulsen <npoulsen@newmail.dk> wrote:

> [...]

DET er humor

> den kommer med samme fejl meddelse, selvom jeg har gjort som du siger

Jeg nægter at tro, at den fortsat skriver:

Sending mail using "pop3.mail.dk"

hvis du beder den sende via smtp.mail.dk, som du har fået at vide er det
rigtige. Prøv at gennemgå dine indstillinger omhyggeligt igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg