Er der opdatering af G4 tower på vej?
Fra : Thomas (8260)

Dato : 19-04-04 17:03

Hejsa

Som bekendt er jeg på udkig efter en PowerMac G4 tower-model. Efter
opdateringen af powerbook-serien, er vi nu i den sjove situation at en
G4 MDD kun kan fåes op til 1,2 GHz, imens Powerbooken kan fåes op til
1,5 GHz.

Mon der snart kommer en opdatering af G4 MDD linien også? Så vil jeg
nemmerlig vente lidt med at indkøbe Nogen der har kendskab til noget?

Thomas

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-04-04 19:47

Thomas (8260) - neumann@studjur.dk on 19/04/04 18:02 wrote:

> [...]
>
> Mon der snart kommer en opdatering af G4 MDD linien også? Så vil jeg
> nemmerlig vente lidt med at indkøbe Nogen der har kendskab til noget?

Jeg tror nærmere du skal skynde dig hvis du påtænker at købe en ny. Det er
en gammel model der lever på lånt tid. Mit bud er at den forsvinder ved
næste G5 opgradering.

--
/peter

Fra : Thomas (8260)

Dato : 20-04-04 12:18

> Jeg tror nærmere du skal skynde dig hvis du påtænker at købe en ny. Det er
> en gammel model der lever på lånt tid. Mit bud er at den forsvinder ved
> næste G5 opgradering.

Nedslående

Men tak for jeres mening.

Thomas

Fra : No1

Dato : 19-04-04 22:03

> [...]
> opdateringen af powerbook-serien, er vi nu i den sjove situation at en
> G4 MDD kun kan fåes op til 1,2 GHz, imens Powerbooken kan fåes op til

Hmm... Så kan man næsten ligeså godt købe en iBook. Det koster og yder
ca det samme. Dog har iBook ikke indstikskort.

Rygterne siger at G5 Powermacs snart bliver opdateret. Alle G5'erne
skulle blive dual.