ny iBooks
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 19-04-04 16:14

se den danske Applestore: Bl.a. mulighed for Superdrive

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-04-04 17:38

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> se den danske Applestore: Bl.a. mulighed for Superdrive
>
> venlig hilsen
>
> Martin

Nemlig - jeg har lige bestilt 12 tommeren med 1 ghz

Der skal nogle flere ram i og Applestoren vil have 850 for 256. Det må
kunne fåes billigere, men hvad skal det være for nogle - er der ikke
forskellige slags sodimm og skal jeg gå efter et bestemt mærke?

Mvh, Michael Petersen

Fra : Anders Petersen

Dato : 19-04-04 20:33

micFJERN@reflector.dk (Michael Petersen) wrote in

> [...]

> kunne fåes billigere, men hvad skal det være for nogle - er der ikke
> forskellige slags sodimm og skal jeg gå efter et bestemt mærke?

Jeg kunne mægtig godt tænke mig at maxe ram (Powerbook) - men 5.950kr. for
en GB er en kende i overkanten... Synes at have hørt noget om godt 2.500kr
for en stang 1GB. Nogen, der kan pege på egnet, god ram (Kingston?), og
svare på, om jeg har forstået det rigtigt, hvis jeg er efter 333Mhz. Andre
ting jeg skal se efter?

Er det her ok: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=48866 fx. ?

I øvrigt: Har nogen hørt noget om danske leveringstider på hhv. iBooks og
Powerbooks?

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-04-04 21:13

Anders Petersen <anders@NOSPAMgadefejer.dk> wrote:

> I øvrigt: Har nogen hørt noget om danske leveringstider på hhv. iBooks og
> Powerbooks?

Jeg ringede til dem inden jeg bestilte og de sagde 2-3 uger på ibooks.
(På min bestillingsbekræftelse står der dog kun 7-8 dage).

Mvh, Michael

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 21-04-04 08:16

I artiklen <Xns94D0DAF2BC454andersNOSPAMgadefeje@62.243.74.162> , Anders
Petersen <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev:

> [...]
> svare på, om jeg har forstået det rigtigt, hvis jeg er efter 333Mhz. Andre

Der er vidst problemer med at ikke-Apple ram kan bruge for meget strøm i
sleep, så backup batteriet ikke kan holde de lovede antal sekunder mens der
skiftes batteri.