vpn til windows netværk
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 18-04-04 14:51

Jeg har (næsten) altid fået løst mine problemer herinde: Senest mht at
forbind til windowsnetværk (NT) på min arbejdsplads.

Nu prøver jeg hjemmefra - via en Cisco VPN klient.

Hvad skal jeg gøre, når forbindelsen er ok: Jeg har fra Finder prøvet at
skrive Æble-K, og så smb:// osv - det virker ikke. Skal jeg skrive noget
andet? Eller slet ikke prøve fra Finder? (Får en ip-adresse via
vpn-klienten, som jeg kan se er fra arbejdspladsen). Maskinen jeg prøver
fra kører 10.2.8.

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : ct

Dato : 19-04-04 07:46

har vpn klienter ret til at browse netværket ?

er det et win active directory ?

er din maskine tilmeldt active directory - her tænker jeg på rettigheder på
netværket ?

10.3 kører en del nemmere op mod win netværk end din version, så jeg kan kun
anbefale at opgradere

claus