AirPort-kort til USA
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-04-04 23:35

Jeg skal med vennerne på biltur i USA. Fra San Diego til Area51. Hvor
finder jeg et landkort over AirPort/WiFi-hotspots undervejs?

-j

--
Area51
- A techno-enthusiastic trip with a babylonic blog in Danish and English.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 18-04-04 12:30

Janus Sandsgaard wrote:
> Jeg skal med vennerne på biltur i USA. Fra San Diego til Area51. Hvor
> finder jeg et landkort over AirPort/WiFi-hotspots undervejs?
>
> -j

Du kan jo prøve <http://www.wardriving.com/> Der er sikkert henvisninger
til sådanne oplysninger.

--Martin

Fra : Rene Molsted

Dato : 19-04-04 09:27

Janus Sandsgaard wrote:

> Jeg skal med vennerne på biltur i USA. Fra San Diego til Area51. Hvor
> finder jeg et landkort over AirPort/WiFi-hotspots undervejs?
>
> -j

Hej Janus
Jeg vil mener denne side skulle dække dine behov
http://wifinder.com/

René Mølsted

PS. God tur, pas nu på de små gønne mænd ...