RAM til Powerbook - mærker/priser...
Fra : Mdj

Dato : 17-04-04 16:41

Jeg er på jagt efter en ekstra stang hukommelse til min fremtidige PB, og
jeg syntes jo at de priser apple selv mener en 512MB blok nærmer sig en
provokation, så jeg har siddet og kigget på edbpriser, og det billigste
333mhz SO ram de har er et eller andet obskurt mærke: eZ (det bliver også
beskrevet som " Memory Corp " på forhandlersiden), jeg kender intet til dem,
så jeg ville høre om der var nogen her som evt. havde erfaring med mærket?
(eller måske kan anbefale andet i ca. samme prisklasse)

her er en 512MB modul til 717,- det vil jeg da ikke kalde et dårligt
tilbud:
http://www.datatelpartner.dk/catalog/product_info.php?cPath=53&products_id=383

Venlig hilsen

Morten
http://mortenz.dk

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-04-04 17:17

Mdj wrote:

> [...]
> så jeg ville høre om der var nogen her som evt. havde erfaring med mærket?
> (eller måske kan anbefale andet i ca. samme prisklasse)

Det er meget vigtigt at rammen er ordentlig, så hvorfor ikke købe kingston?

JonB

Fra : Mdj

Dato : 17-04-04 19:41

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> wrote

> Det er meget vigtigt at rammen er ordentlig, så hvorfor ikke købe
kingston?

Det har du måske ret i, det er sikkert bare et typisk anfald af
post-købe-panik, nu syntes jeg jo efterhånden jeg har brugt penge nok på
computer

--
Venlig hilsen

Morten