Diskettedrev/USB
Fra : Morten Lind

Dato : 16-04-04 06:03

Goddag alle,
Jeg har et LaCie diskettedrev(ekternt) med USB-tilslutning.

Men det mounter ikke.

Ved tilslutning til tastatur melder maskinen om for lidt strøm til
USB-enheden, men ved tilslutning til USB-hub, kører det fint disketten,
men mounter stadig ikke.

Jeg har ledt efter en driver på Versiontracker og hos LaCie som ikke vil
kendes ved det?

Det hedder Pocket USB FDD 706018 MYFLOPPY3

Hvad er det, jeg overser hér?
(Mac OS X, 10.3.3)

På forhånd tak
Morten

Fra : Rene Molsted

Dato : 16-04-04 09:26

Morten Lind wrote:

> [...]
> kendes ved det?
>
> Det hedder Pocket USB FDD 706018 MYFLOPPY3

Hej Morten
Har du prøvet direkte i Mac'en, jeg har oplevet nogle gange at de ikke
acceptere diverse hubs.

René Mølsted

Fra : Morten Lind

Dato : 16-04-04 12:02

Rene Molsted <molsted@mac.com> wrote:

> Hej Morten
> Har du prøvet direkte i Mac'en, jeg har oplevet nogle gange at de ikke
> acceptere diverse hubs.
>
> René Mølsted

Hej René

Ja, det har jeg - uden resultat?